Pinkpop 2023

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Gisteren The Lathums gezien. Sympathieke band met uitstekende gitarist en goede zanger. Ze hebben ook wel een aantal festival anthems die wel eens zouden kunnen aanslaan. Ik zou ze in ieder geval aanbevelen voor degene die op zondag aanwezig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en RickHuissen

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
808
Gisteren The Lathums gezien. Sympathieke band met uitstekende gitarist en goede zanger. Ze hebben ook wel een aantal festival anthems die wel eens zouden kunnen aanslaan. Ik zou ze in ieder geval aanbevelen voor degene die op zondag aanwezig zijn.
Klinkt goed, ik ga volgende week naar The Lathums in Rotown, dus ben benieuwd!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Gisteren The Lathums gezien. Sympathieke band met uitstekende gitarist en goede zanger. Ze hebben ook wel een aantal festival anthems die wel eens zouden kunnen aanslaan. Ik zou ze in ieder geval aanbevelen voor degene die op zondag aanwezig zijn.
in mijn playlist spelen die ook lekker weg inderdaad...
mocht er niet een clash zijn met iets anders wat ik wil zien, gaat de keuze anders wel naar The Lathums uit (maar ben bang voor dat de Stage 4 acts te veel in een blokkenschema clash komen)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Ik kopieer dit even vanuit overig muzieknieuws want vond het bijzondere uitspraken in dit artikel:


ā€˜We maken ons wel een beetje zorgen over de headliners. Die moeten moeiteloos tienduizenden mensen trekken en ideaal gezien alleen bij ons in Nederland spelen dat jaarā€™, zegt Niek Murray, festivalmanager van Pinkpop. ā€˜De poule waar we uit putten bestaat nu uit ongeveer vijftien acts, maar bands als Pearl Jam en Metallica worden ook een dagje ouder, daar komt een natuurlijk einde aan.ā€™
15 acts is niet een hele ruime poule of wel?

De subtop
Volgens Murray kan ā€˜de echte Pinkpopheadlinerā€™ een dingetje worden in de toekomst. ā€˜In het verleden hebben we Arctic Monkeys gehad, dat is een relatief jonge act. Stromae zou kunnen doorgroeien en we houden Harry Styles in de gatenā€™, vertelt hij. ā€˜Billie Eilish zou het nu ook zeker kunnen. Maar die staat dit jaar op Lowlands, net als Pinkpop een festival dat door Mojo wordt geprogrammeerd. Murray noemt het pech dat Eilish niet in Landgraaf optreedt. ā€˜Ze was niet beschikbaar in ons weekend.ā€™

Stromae (die andere festivals al headlined en meerdere Ziggos uitverkoopt) zou kunnen doorgroeien? Ze houden Styles (die meerdere Arena's uitverkoopt) in de gaten? De Monkeys die toen al 12 jaar meegingen waren toentertijd een relatief jonge act? Pfff.

Als je dit zo leest lopen ze daar hopeloos achter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken