Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Avenged Sevenfold mogen jullie afschrijven, denk ik. Staan 9 juni in Los Angeles en 23 juni in New York, beide met Falling in Reverse en Pussy Riot. Nieuwe nummer is trouwens lekker!

Edit: Godsamme, dit is al gezegd. Als ik het tempo al niet bij kan houden... ;)
Wenteldave, seriously, je komt daar anderhalf uur na de bekendmaking mee af en denkt alsnog de eerste te zijn?! :ROFLMAO:
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Ik ben overal heel vaak de eerste, dus ben een beetje in mezelf gaan geloven!
Serieuze reality check hier in dat graspop forum... En dan gaat het momenteel nog traag, de helft is volop bezig om een 2e thread vol te krijgen (op advies van enkelen - wie verzint zoiets eigenlijk hahaha) en die zijn volop aan het schrijven om hun favoriete bands daar voor te stellen.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
414
702
Kijkend naar de poster van aftershock gaat dit een ruig jaar worden.
Paar gruwelijke namen tussen dus nog veel mogelijk voor graspop 23.🙏
#tool
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Kijkend naar de poster van aftershock gaat dit een ruig jaar worden.
Paar gruwelijke namen tussen dus nog veel mogelijk voor graspop 23.🙏
#tool
Zoals al vaak is gezegd gaat het sowieso tool niet zijn, de zanger tourt dan met puscifer.
Voor de rest zie ik daar weinig potentieel laatste headliner materiaal. Limp bizkit staat al op pukkelpop,Korn is ook weer herhaling, enzovoort
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Sabaton speelt natuurlijk wel een maand voor graspop in het sportpaleis, dus dat en 5 weken later op GMM lijk me wat vreemd, maar niet onmogelijk natuurlijk
Geen idee hoe het met de verkoop van dit concert gesteld is maar zou wel een verklaring kunnen zijn waarom ze nog niet bekend gemaakt zijn als depaneur voor GMM natuurlijk mochten hier nog veel kaarten beschikbaar voor zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Corey Taylor solo is wel nice, mag volgend jaar op graspop langs komen.

Welke band staat er rechts van Korn?
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.415
2.960
Corey Taylor solo is wel nice, mag volgend jaar op graspop langs komen.

Welke band staat er rechts van Korn?
311. Nooit van gehoord. Hebben wel eigen site. 311.com

Reggae-Rock. Bestaan al vanaf 1988 volgens Wikipedia.
 
Laatst bewerkt:

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Geen idee hoe het met de verkoop van dit concert gesteld is maar zou wel een verklaring kunnen zijn waarom ze nog niet bekend gemaakt zijn als depaneur voor GMM natuurlijk mochten hier nog veel kaarten beschikbaar voor zijn.
Bijna uitverkocht volgens hun eigen website.

311. Nooit van gehoord. Hebben wel eigen site. 311.com
Hebben wel wat hitjes gehad, maar zouden hier in Europa nooit zo hoog staan (op een metalfestival). Je zou de muziek kunnen vergelijken met iets als Sublime en Incubus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
414
702
Zoals al vaak is gezegd gaat het sowieso tool niet zijn, de zanger tourt dan met puscifer.
Voor de rest zie ik daar weinig potentieel laatste headliner materiaal. Limp bizkit staat al op pukkelpop,Korn is ook weer herhaling, enzovoort
Die donderdag daar mag van mij zo overkomen ...incubus , afi , the cult ,holding absence.😁
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Avenged Sevenfold mogen jullie afschrijven, denk ik. Staan 9 juni in Los Angeles en 23 juni in New York, beide met Falling in Reverse en Pussy Riot. Nieuwe nummer is trouwens lekker!

Edit: Godsamme, dit is al gezegd. Als ik het tempo al niet bij kan houden... ;)
Die gaan gewoon weggespeeld worden door de support
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jbj

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Machine head is nog vrij maar zie dit ook niet gebeuren aangezien ze bijna geen tot weinig festivals spelen en ook dat ze speciaal de oversteek moeten maken....
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken