Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Alex G en Momma op 26 maart verplaatst van Tolhuistuin naar Paradiso. Er zijn weer tickets beschikbaar!
Headfirst op 1 april naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Triggerfinger op 6 april naar Gebouw-T. Verkoop 2 maart 10.00.
Jason Ringenberg op 28 april naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Lancey Foux op 4 mei naar de Melkweg. Verkoop 2 maart 10.00.
Steph Strings op 9 mei verplaatst van Merleyn naar Doornroosje. Er zijn weer tickets beschikbaar!
The Kik (Hertaalt Eurovisie) op 12 mei naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Miss Montreal op 13 mei naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Racoon op 20 mei naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Claw Boys Claw op 25 mei naar Metropool Hengelo. Verkoop 1 maart 10.00.
Sessa op 31 mei naar Paradiso. Verkoop 1 maart 10.00.

En los hiervan: er lijkt een extra show van Post Malone en Rae Sremmurd in de planning te staan, in ieder geval voor de Ziggo Dome! Alleen pin me er niet op vast ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Spiritbox naar Effenaar (Eindhoven) op 27 juni.

Waarschijnlijk aanwezig.
Let eens op :(

Watsky op 3 juni naar de Melkweg. Verkoop 3 maart 10.00, VVK 2 maart 10.00.
Jazzbois op 8 juni naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Jared James Nichols is support bij de show van The Winery Dogs in de Boerderij (13 juni).
Sean Koch op 25 juni naar Merleyn en 2 juli naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Spiritbox neemt InVisions en Unprocessed mee als support bij hun shows in Patronaat (26 juni) en de Effenaar (27 juni). Vooral die laatste is fijn!
Meau op 21 juli naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Danny Vera op 12 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Ilse DeLange op 16 september naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Nils Frahm op 24 september naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 3 maart 10.00.
Alfa Mist met wat shows: 9 oktober Paard, 10 Doornroosje en 11 de Oosterpoort. Verkoop 3 maart 10.00.
Figgie ook op 14 oktober naar Paradiso. Verkoop 2 maart 10.00.
Zucht... Het Grote Songfestivalfeest op 16 november naar de Ziggo Dome. Verkoop 1 maart 10.00.
Electric Six op 23 november naar de Melkweg. Verkoop 3 maart 10.00.
Kim Wilde op op 6 april (2024) naar Tivoli 14 april (2024) naar de Effenaar. Verkoop 10 maart 10.00.
 
Laatst bewerkt:

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.017
2.622
Let eens op :(

Watsky op 3 juni naar de Melkweg. Verkoop 3 maart 10.00, VVK 2 maart 10.00.
Jazzbois op 8 juni naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Jared James Nichols is support bij de show van The Winery Dogs in de Boerderij (13 juni).
Sean Koch op 25 juni naar Merleyn en 2 juli naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Spiritbox neemt InVisions en Unprocessed mee als support bij hun shows in Patronaat (26 juni) en de Effenaar (27 juni). Vooral die laatste is fijn!
Meau op 21 juli naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Danny Vera op 12 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Ilse DeLange op 16 september naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Nils Frahm op 24 september naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 3 maart 10.00.
Alfa Mist met wat shows: 9 oktober Paard, 10 Doornroosje en 11 de Oosterpoort. Verkoop 3 maart 10.00.
Figgie ook op 14 oktober naar Paradiso. Verkoop 2 maart 10.00.
Zucht... Het Grote Songfestivalfeest op 16 november naar de Ziggo Dome. Verkoop 1 maart 10.00.
Electric Six op 23 november naar de Melkweg. Verkoop 3 maart 10.00.
Kim Wilde op op 6 april (2024) naar Tivoli 14 april (2024) naar de Effenaar. Verkoop 10 maart 10.00.
Het spijt me. Oprecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Amenra, Igorrr, Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair verplaatst van Vorst naar Cirque Royal.
Godver. Ik zat al stiekem te hopen dat deze show verplaatst zou worden. Komt dit eindelijk uit, blijkt dat die dag een algemene staking van het openbaar vervoer plaatsvindt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
Ziggo gaat iig door:
De gemeente Frankfurt wil een helder statement tegen antisemitisme maken en haalt daarom een streep door de show van Waters. Ook steden als Berlijn en Keulen, waar Waters ook concerten zal geven, overwegen een dergelijk besluit.
Bron nu.nl.
Ziggo gaat vooralsnog door maar je kan op je klompen aanvoelen dat er nog wel wat gecanceld gaat worden..
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Geen idee of er nog meer gaan volgen in Europa......
Ik kan er zo slecht tegen als kritiek op de Israëlische staat gelijk weggezet wordt als antisemitisme. Die staat doet allerlei verschrikkelijke dingen, die niks met Joods zijn te maken hebben, maar die beslissingen zijn van de extreem rechtse regering. De humanitaire situatie die veroorzaakt wordt door de koloniale mindset van de staat Israël is te walgelijk voor woorden. Gelukkig staat het Israëlische regime niet gelijk aan het Joodse volk als geheel, en zijn er zat Joden wereldwijd enorm kritisch op de Israëlische staat, wat het nog gekker maakt om die kritiek antisemitisch te noemen. Los van deze specifieke situatie is het ook gewoon bizar om kritiek op een politieke entiteit te zien als haat aan een etnisch-religieuze groep mensen, dat zijn gewoon twee verschillende zaken.

Verder geen verdediging van Roger Waters trouwens, ben zelf ook wel aardig klaar met alle onzin die hij verkondigt. Maar een show cancellen met zo een misplaatste onderbouwing, daar wilde ik toch even op reageren…
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik kan er zo slecht tegen als kritiek op de Israëlische staat gelijk weggezet wordt als antisemitisme. Die staat doet allerlei verschrikkelijke dingen, die niks met Joods zijn te maken hebben, maar die beslissingen zijn van de extreem rechtse regering. De humanitaire situatie die veroorzaakt wordt door de koloniale mindset van de staat Israël is te walgelijk voor woorden. Gelukkig staat het Israëlische regime niet gelijk aan het Joodse volk als geheel, en zijn er zat Joden wereldwijd enorm kritisch op de Israëlische staat, wat het nog gekker maakt om die kritiek antisemitisch te noemen. Los van deze specifieke situatie is het ook gewoon bizar om kritiek op een politieke entiteit te zien als haat aan een etnisch-religieuze groep mensen, dat zijn gewoon twee verschillende zaken.

Verder geen verdediging van Roger Waters trouwens, ben zelf ook wel aardig klaar met alle onzin die hij verkondigt. Maar een show cancellen met zo een misplaatste onderbouwing, daar wilde ik toch even op reageren…
Ben toch steeds meer gaan twijfelen of ik mijn ticket ga verkopen…… het lijkt wel of hij steeds meer rare uitspraken doet…. ik vind de muziek echt erg gaaf, maar de laatste keer Ziggodome was ik ook al wel klaar met dat politieke gewauwel van hem. Daar kwam bij dat ik daardoor minder van zijn show genoot. Werd toen niet echt omver geblazen. Nog maar eens een nachtje over slapen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Ben toch steeds meer gaan twijfelen of ik mijn ticket ga verkopen…… het lijkt wel of hij steeds meer rare uitspraken doet…. ik vind de muziek echt erg gaaf, maar de laatste keer Ziggodome was ik ook al wel klaar met dat politieke gewauwel van hem. Daar kwam bij dat ik daardoor minder van zijn show genoot. Werd toen niet echt omver geblazen. Nog maar eens een nachtje over slapen.
Ja, de vorige keer was ik er ook bij en heb ik er ook goed van genoten. Vooral het gitaargeluid van Dave Kilminster was echt machtig live, en zijn spel akelig dicht bij de studio opnames van Dave Gilmour zelf. De show productie was ook van grote klasse. En zijn politieke gewauwel had toen toch nog een meer algemene anti-establishment toon, dat viel bij mij best goed. Daar zat kritiek op Israël tussen, maar ook kritiek op de VS, silicon valley, de superrijken, extremisten, Brexit, China, noem maar op. Kan me voorstellen dat je er niet voor komt op zo'n avond, maar persoonlijk resoneerde het wel bij mij. Steun voor de Russische invasie van Oekraïne bepaald niet. Dat, en inderdaad het gevoel dat ik het met die ene keer ook wel gezien heb allemaal, maken dat ik deze keer niet eens echt overwogen heb te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en @Marc

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
Ben toch steeds meer gaan twijfelen of ik mijn ticket ga verkopen…… het lijkt wel of hij steeds meer rare uitspraken doet…. ik vind de muziek echt erg gaaf, maar de laatste keer Ziggodome was ik ook al wel klaar met dat politieke gewauwel van hem. Daar kwam bij dat ik daardoor minder van zijn show genoot. Werd toen niet echt omver geblazen. Nog maar eens een nachtje over slapen.
Ik ga echt voor de muziek. Het politieke gelul neem ik voor lief en valt gelukkig mee tijdens deze show. Vond The Wall 10 jaar geleden echt fantastisch. Zijn vorige passage een paar jaar geleden was ik ook niet zo kapot van. Ga hem nu dus toch nog een keer zien. Show krijgt ook goede recensies en staat als een huis....
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.308
1.312
Gadverdamme, wat een mega slechte inschatting om fucking Alex G dan in tolhuistuin te zetten. Al de tweede keer om in de lekkerste zaal van Amsterdam denken te gaan, en dan verplaatst worden naar Paradiso. Zou echt verboden moeten worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Gadverdamme, wat een mega slechte inschatting om fucking Alex G dan in tolhuistuin te zetten. Al de tweede keer om in de lekkerste zaal van Amsterdam denken te gaan, en dan verplaatst worden naar Paradiso. Zou echt verboden moeten worden.
De eerste is show is wel in Tolhuistuin, de tweede in Paradiso, voor zover ik weet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Wat maakt mensen zo enthousiast over de Tolhuistuin? Ik heb er een aantal concerten gezien, niks op aan te merken maar ook weinig bijzonders aan. Paradiso heeft toch een stuk meer sfeer, en de Melkweg heeft ook prima zalen. Bitterzoet is ook een leuke plek. Gashouder ga ik eind van de week voor het eerst heen, maar schijnt ook heel tof te zijn. Wat maakt dat het redelijk nietszeggende zaaltje van de Tolhuistuin de beste is van allemaal?
 
12 nov 2016
655
392
Tolhuistuin is veel beter dan Melkweg Max, en ook lekker bereikbaar vanaf Centraal. Paradiso meer sfeer? Hangt maar net af van het publiek. Die zaal trekt veel kutvolk aan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik ga echt voor de muziek. Het politieke gelul neem ik voor lief en valt gelukkig mee tijdens deze show. Vond The Wall 10 jaar geleden echt fantastisch. Zijn vorige passage een paar jaar geleden was ik ook niet zo kapot van. Ga hem nu dus toch nog een keer zien. Show krijgt ook goede recensies en staat als een huis....
The Wall toen ook gezien in de galmbak arena. Ik zie hem eigenlijk iedere keer wel in NL, waarvan de laatste keer wel de minste was. Ben het met Dr. Hannibal eens dat ik me minder stoorde aan de statements die de vorige keer gemaakt werden. Alleen vond ik het teveel. Het voegt op een gegeven moment niks meer toe en hij heeft dat ook niet nodig Alleen slaat hij nu de plank een paar keer flink mis. Door jouw woorden ga ik toch weer twijfelen PJ 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.696
2.264
Gadverdamme, wat een mega slechte inschatting om fucking Alex G dan in tolhuistuin te zetten. Al de tweede keer om in de lekkerste zaal van Amsterdam denken te gaan, en dan verplaatst worden naar Paradiso. Zou echt verboden moeten worden.
Hij verkocht natuurlijk in augustus nog maar net één keer de EKKO uit. Dan is twee keer Tolhuistuin al bijna het viervoudige daarvan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken