Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Niet heel slecht hoor, maar zeker het wachten niet waard. Thuisblijven of goedkoop swappen dit jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Chemical Brothers, Oscar and The Wolf, Aphex Twin, The 1975, Goldband, Christine and the Queens

Dat zal de bovenkant van het weekend wel ongeveer zijn ja. Paar pareltjes onderaan (Voidz, Mars Volta, Charlotte Adigery, Alex G) maar dit overhaalt me echt niet om een heel weekend te gaan. Zal echt van de dagindeling afgangen deze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Ik ben er even stil van. Moet het nog even laten bezinken. De eerste indruk is in ieder geval niet positief.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Best prima, Affische. Mis alleen wat hiphop en echt obscure namen. en zoals ik het lees is apex twin wel echt een hele exclusieve naam.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Da zijn 3 namen op een ganse affiche. Man man man, zo zuur zijn in het leven. Kijkt eens naar de rest. Dan ben je al vergeten dat die drie er staan.
Het gaat erom dat je wel wat beter kunt doen met die hoge plekken op je affiche. Ik ben het met je eens dat de undercard goed is, maar voor die 250eu verwacht ik aan de bovenkant meer dan namen die ook op Paaspop kunnen staan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.255
De bovenste zes namen zijn gewoon bijna knap geboekt. Hooguit Aphex Twin kan je een knap staaltje noemen, de rest is gewoon in en in triest. Tuurlijk is de undercard beter, maar die headliners zijn toch het aantrekkingspunt van een festival, hoe je het ook wendt of keert. Dan is het gewoon logisch dat we daar over zeuren.
Undercard is trouwens wel beter, maar het ligt nog steeds aan de dagindeling of ik überhaupt een rond affiche krijg. Vervelende is natuurlijk dat het meeste van je ticketprijs in die headliners gaat zitten die dus niemand hier wil zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Ja naast Aphex Twin vind ik de headliners ook niet zo maar er staat voor de rest genoeg tofs om dat goed te maken, snap idd niet waar de haat vandaan komt.
Ik begrijp het ook echt niet. Echt goede undercard waar bks het altijd al van moest hebben, zeker in hun beginjaren. Zijn de headliners niet de grootste, volledig akkoord. Maar infeite was dat in ulder beginjaren ook gewoon zo.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik denk dat er heel wat is fout gelopen bij een aantal boekingen dan dat dit moedwillig is gedaan hah.
Fout gegaan en niet het budget hebben om bepaalde zaken te halen, zo heb ik het begrepen. Voordeel is dat ze wel iets breder zijn kunnen gaan op deze manier. Blur was bvb te duur, hadden al Primavera staan 2x in hun weekend, en dan moet je extra duiten bovenhalen om ze te halen, maar dat kan BKS gewoonweg niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken