Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij program staan aan het einde, los van alfabetische volgorde, drie namen: Oscar and the Wolf, Aphex Twin, Chemical Brothers. Dat zullen dan wel de afsluiters zijn neem ik aan..
Bij program staan aan het einde, los van alfabetische volgorde, drie namen: Oscar and the Wolf, Aphex Twin, Chemical Brothers. Dat zullen dan wel de afsluiters zijn neem ik aan..
Ja naast Aphex Twin vind ik de headliners ook niet zo maar er staat voor de rest genoeg tofs om dat goed te maken, snap idd niet waar de haat vandaan komt.
Na vorig jaar Primavera wordt dit het 2e jaar dat ik niet op dag 1 kaartjes koop. Wellicht dat de many more to come me nog over de streep helpt voor een betaalbare swap. Undercard ok, maar veel bands die ik de laatste tijd al ergens heb gezien of ook verwacht op andere kleinere festivals.
En Goldband is te verklaren omdat ze veel snuivende 'Ollanders trekken. Maar dat betekent niet dat ze op het een festival zoals BKS ooit was bedoeld thuis horen.