Best Kept Secret 2023

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
Zou niet weten wie wel dan. Zie jij een headlinewaardigere naam?

Bij program staan aan het einde, los van alfabetische volgorde, drie namen: Oscar and the Wolf, Aphex Twin, Chemical Brothers. Dat zullen dan wel de afsluiters zijn neem ik aan..
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
614
452
Oscar and the Wolf is trouwens simpelweg te verklaren doordat het veel Belgen aantrekt en het vlak bij de grens ligt. Denk ik dan zo hoor.

Vind het zelf niet meer dan een onder-sub waard maarja wat weet ik ervan.
 

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
90
156
Da zijn 3 namen op een ganse affiche. Man man man, zo zuur zijn in het leven. Kijkt eens naar de rest. Dan ben je al vergeten dat die drie er staan.
Ja naast Aphex Twin vind ik de headliners ook niet zo maar er staat voor de rest genoeg tofs om dat goed te maken, snap idd niet waar de haat vandaan komt.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Na vorig jaar Primavera wordt dit het 2e jaar dat ik niet op dag 1 kaartjes koop. Wellicht dat de many more to come me nog over de streep helpt voor een betaalbare swap. Undercard ok, maar veel bands die ik de laatste tijd al ergens heb gezien of ook verwacht op andere kleinere festivals.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Oscar and the Wolf is trouwens simpelweg te verklaren doordat het veel Belgen aantrekt en het vlak bij de grens ligt. Denk ik dan zo hoor.

Vind het zelf niet meer dan een onder-sub waard maarja wat weet ik ervan.
En Goldband is te verklaren omdat ze veel snuivende 'Ollanders trekken. Maar dat betekent niet dat ze op het een festival zoals BKS ooit was bedoeld thuis horen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken