Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Zonder een te grote lijst op te hoesten zijn dit mijn drie toppers om nog toe te voegen:
Porcupine Tree (hoop in Marque met lange set)
Lamb of God
Alter Bridge

Tegelijkertijd weet ik dat ik voor elke topper die wordt toegevoegd een band moet wegstrepen die ik niet meer kan zien.

Inmiddels wat bands aan mijn lijstje toegevoegd die ik nu weleens live wil gaan zien zoals Monster Magnet en Less Than Jake, bevallen me met inluisteren eigenlijk best goed. The plannings horror :(
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Mocht LP terugkomen, hoop het zelf niet, dan is mijn gok toch Oli Sykes van bmth.
Zal ok wel niet gebeuren, maar naar mijn mening komt hij het best in de buurt van Chester.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Goh ja, een terugkeer van LP. Jeugdliefde. Gateway band. Geweldige liveshows van gezien (en ja, daar tel ik ook de laatste doorkomst op Werchter bij). Gezamenlijke band van mij en de misses. Chester is zo'n bepalend onderdeel van de band (zowel qua stem maar vooral ook qua binding met de teksten) waardoor ik wel twijfel over de terugkeer. Aan de andere kant zijn bands doorgegaan met meer tegenslagen dus sta er zeker voor open. En voor mij is er geen twijfel dat ze een plek op Graspop kunnen innemen. Korn kan, dus LP ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: brsc en PreFXDesigns

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Goh ja, een terugkeer van LP. Jeugdliefde. Gateway band. Geweldige liveshows van gezien (en ja, daar tel ik ook de laatste doorkomst op Werchter bij). Gezamenlijke band van mij en de misses. Chester is zo'n bepalend onderdeel van de band (zowel qua stem maar vooral ook qua binding met de teksten) waardoor ik wel twijfel over de terugkeer. Aan de andere kant zijn bands doorgegaan met meer tegenslagen dus sta er zeker voor open. En voor mij is er geen twijfel dat ze een plek op Graspop kunnen innemen. Korn kan, dus LP ook.
Mooi verhaal, werd ik even door getriggerd! Voor mij heeft LP ook echt een speciale plek. Ik was al een Metalhead, dus voor mij was het geen gateway band, werd mij vaak niet in dank afgenomen door zogenaamde “echte” Metalheads haha. De muziek en met name juist het aandeel van Chester en zijn beleving in de teksten hebben mij door een moeilijke periode geholpen, het is dan ook jammer dat hij het zelf niet heeft gered. Voor mij is muziek emotie en beleving, ik moet het voelen en dat had ik bij LP heel sterk door de puurheid van Chester. Van mij mogen de overige bandleden met nieuwe muziek naar buiten komen, het is hun gegund!
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
10u geweest dus vandaag geen headliner.
gok toch op donderdag
toch vreemd van GnR als je een europese tour gaat doen over 3/4 maand en nog geen data hebt vrij gegeven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken