Lowlands 2023

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Underworld kijk ik wel naar uit. Florance altijd wel goed volgens mij. Billie zal vast ook goed worden, ben alleen geen fangirl.

Ik ga hier thuis maar eens polsen voor wie ik allemaal een kaartje mag scoren.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik ben wel blij met deze namen, hoef ik Lowlands in ieder geval niet te overwegen.

(Dikke kans dat ik daar toch 'spijt' van krijg bij volgende lading, maar Billie Eilish, Dry Cleaning en Loyle Carner zijn enige namen waar ik enthousiast van word. Paar namen die nog prima zijn (Underworld, M83) en vooral veel namen die ik liever niet dan wel zie (Yungblud, NBT, Foals).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Daar gaan The Strokes.

Voel deze lineup toch niet zo. Billie wel leuk natuurlijk. Loyle Carner ook wel. Turnstile eventueel.

Maar Foals, M83, Underworld en Nothing But Thieves zijn namen waarmee ik echt niets heb.

Blijf heel hard op mijn honger zitten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84 en Dr. Hannibal

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik lees dat JoLe al afhaakt. Meer mensen die nu besloten hebben obv deze worp dat ze zaterdag geen kaartje gaan kopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
35
39
Opzich Veel Prima namen, maar echt niet nice dat Ticketmaster op die manier verplicht wordt, en ben geen fan van dat doorverkoopsysteem.


En 300eu :(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Heilung op Lowlands, geweldig! En met Turnstile en Beartooth nog wat andere mooie harde namen. oa ook Underworld erbij. Nette line-up hoor.
 
  • On fire
Waarderingen: @Marc

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ik lees dat JoLe al afhaakt. Meer mensen die nu besloten hebben obv deze worp dat ze zaterdag geen kaartje gaan kopen?
Ik twijfel meer dan ooit. Goeie worp, zeker! Maar 3 vrouwelijke headliners, waaronder Charlotte, plus die 300 piek!? I don't know man...

Opeens klinkt BKS of Werchter als een serieus betere optie voor dat geld, terwijl ik zware fomo zou hebben als ik geen LL-kaartje haal
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en wsslvrwrt

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
billie fatm en underworld als headliners.
daarvoor hoef je je niet te schamen.

en dan daarbij nog namen als nothing but thieves, charlotte de witte, moderat, bicep,

t valt me niet tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Het bericht van mojo licht ook duidelijk eerst billie, fatm en nothing but thieves toe en daarna pas de andere namen dus dat lijken me de headliners
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
Ik ben positief verrast, relatief veel gitaren in t midden segment waar ik blij van wordt en de elektronische acts die er staan kunnen mij ook bekoren. Headliners zijn op billie na pure bagger imo, maar goed, daarvoor ga je meestal niet naar lowlands.

Ben toch benieuwd wat voor effect de ticketprijs op de verkoop zal hebben. Merk toch al wel bij een paar mensen in de groep dat dit toch wel hard aankomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken