Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Wel een kleine kanttekening: met Sam Fender en Stormzy staan er wel 2 notoire afzeggers na elkaar bovenaan. Hopelijk heeft RW echt heel goede clausules.
Dacht ik ook wel direct aan. Maar die krijgen wel beide een erg mooie spot op een niet Uk festival, op een weide waar ze potentieel 70000 man bereiken.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Euhm....
The 1975 - Sam Fender - Stormzy - Stromae
Valt toch wel mager uit, mocht het Stromae zijn eerste en enige show zijn zoals vorig jaar dan zou ik het nog kunnen begrijpen.
Maar Stormzy >>>>>> Lizzo ga ik wel mee akkoord.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.430
6.088
Los van de grootte wel een fantastische act trouwens. En inderdaad wel tof dat ze dit nu zo boeken.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Wel een kleine kanttekening: met Sam Fender en Stormzy staan er wel 2 notoire afzeggers na elkaar bovenaan.
Is dat bij Stormzy ook zo'n groot probleem? Tot nu toe naar 3 festivals/concerten geweest waar hij speelde en telkens kunnen zien, dus hopen dat het reeksje blijft duren dan. Want is wel echt geweldig straf live.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Voor de eerste keer in 12 jaar geen combi voor mij.
De kenners hier vinden dergelijke boekingen top.
Ik wil nog zien of het uitverkoopt en zoja, alle credits naar de bookers.
Maar de 1.500€ die ik er jaarlijks heb gespendeerd gaat deze zomer naar een ander goed doel.
Volgend jaar, nieuwe hoop !
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Waar zien jullie staan dat hij voor Stromae zal spelen. Ik lees overal gwn dat hij op de main zal staan, maar nergens specificatie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken