Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Die donderdag gaat echt nooit uitverkopen zo. Is qua grote namen de zwakste dag terwijl het juist eigenlijk de sterkste dag moet zijn om een beetje goed te verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.677
2.323
Wel riskant op die 'moeilijke' donderdag, zeker nu dat het nog geen vakantie is.
Klopt maar als het alternatief Lizzo was, is het de vraag of zij zoveel meer tickets verkoopt en dan lijkt het mij als festival zijnde wel interessanter om eens een hiphopnaam te laten headlinen, die perfect op die dag past. Uitverkopen zal het sowieso niet doen lijkt me.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Klopt maar als het alternatief Lizzo was, is het de vraag of zij zoveel meer tickets verkoopt en dan lijkt het mij als festival zijnde wel interessanter om eens een hiphopnaam te laten headlinen, die perfect op die dag past. Uitverkopen zal het sowieso niet doen lijkt me.
Lizzo heeft wel al een Sportpaleis in de tabellen. Stormzy 2 AB's recent en een pkp slot om 16h30. Zit toch een verschilletje.
Ballzy vervanging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Maar dus, effectief geen Lizzo ofzwat? Dat had ik echt nog minder zien aankomen, staat op zowat alle grote festivals rond RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Maar Stormzy is wel eens een hiphop headliner die fans kan maken op die main stage. Ook mensen die niets met hiphop hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Gedurfde naam! Wordt wel lekker druk in the barn, gezien de regular RW-ganger toch al snel Iggy Pop verkiest volgens mij
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Liam is ook een schrale vervanger van iets anders. RHCP is ook een schrale vervanger als herhaling van iets anders ... dan is Stormzy op zijn minst gedurfd en met het oog op de toekomst.
RHCP is wel gewoon een van de grootste bands ter wereld, waarschijnlijk zelfs groter dan de band die ze vervangen. Liam is inderdaad ook een kleine co-headliner maar die dag heeft met zo'n grote headliner en ook een grote Barn-head geen mega co-head meer nodig. Bij Stromae verwacht je toch nog wel een gelijkwaardige co-headliner, zeker op de donderdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken