Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
“Hij is een waar icoon, een toptalent, één van de grootste sterren in de UK. Stormzy is de koning van de grime, het rauwe Britse antwoord op Amerikaanse rap. Een man met zoveel drive en charisma hoort thuis op de Main Stage van Rock Werchter. Op donderdag 29 juni is de spot voor Stromae helemaal de zijne.”
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Voor de eerste keer in 12 jaar geen combi voor mij.
De kenners hier vinden dergelijke boekingen top.
Ik wil nog zien of het uitverkoopt en zoja, alle credits naar de bookers.
Maar de 1.500€ die ik er jaarlijks heb gespendeerd gaat deze zomer naar een ander goed doel.
Volgend jaar, nieuwe hoop !
De traditionele werchter ganger zal dit maar niks vinden, maar eerlijk is eerlijk, er is al genoeg te vinden voor de traditionele RW ganger dit jaar
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Voor de eerste keer in 12 jaar geen combi voor mij.
De kenners hier vinden dergelijke boekingen top.
Ik wil nog zien of het uitverkoopt en zoja, alle credits naar de bookers.
Maar de 1.500€ die ik er jaarlijks heb gespendeerd gaat deze zomer naar een ander goed doel.
Volgend jaar, nieuwe hoop !
Ik geloof niet dat het uitverkoopt. Maar dat ligt voornamelijk aan het feit dat de headliners gewoon niet van hetzelfde gigantische kaliber zijn als vorig jaar en de meeste headliners ook gewoon in 2022 of zeer recentelijk in Belgie geweest zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Voor de eerste keer in 12 jaar geen combi voor mij.
De kenners hier vinden dergelijke boekingen top.
Ik wil nog zien of het uitverkoopt en zoja, alle credits naar de bookers.
Maar de 1.500€ die ik er jaarlijks heb gespendeerd gaat deze zomer naar een ander goed doel.
Volgend jaar, nieuwe hoop !
1500? Betaal je voor de hele familie?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.566
Ik zie ze echt nog The National op Classic voor Bruce zetten.

Zou de klassieke baalmove zijn, om je favoriete band te zien verschijnen op een gig die al tijden uitverkocht is.

Ik vind Stormzy zeker een sterke act, maar een erg magere headliner (Hoe die van 4000 man in zaalshows plots naar 70 k aan main gepromoveerd wordt hier als headliner is van de zotten.)

Met die bovenkant verkoopt Werchter ook gewoon niet uit. Hell, zelfs ik heb al buyers remorse van mijn combi nu even. ( Dat is wel iets dat gaat wegebben na de eerste teleurstelling.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Headliners zeer matig inderdaad. RHCP vorig jaar geweest. Muse op zijn retour en matig. Arctic Monkeys overtuigen zelden live. Stromae voor mij geweldige boeking maar je moet er van houden.

Maar in de rest van het programma, met namen de tenten, is zeer veel moois te vinden. Maar ik kan mij voorstellen dat mensen die voor de klappers gaan dit jaar zeer teleurgesteld zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.873
8.489
Dacht ik ook wel direct aan. Maar die krijgen wel beide een erg mooie spot op een niet Uk festival, op een weide waar ze potentieel 70000 man bereiken.
Mja, Sam Fender stond vorig jaar als sub op Sziget voor evenveel man. Nog hoger dan op RW dus. Ook vlak ervoor afgezegd.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Omdat er soms wel een rubriek 'Wat zeggen de socials' mag zijn, zie hieronder al leuke vondsten. Natuurlijk zijn er ook positieve reacties, maar daar kan je moeilijk iets over zeggen.

'Een echte rocker die Stormzy , dat zie je zo pfff .
Hoop toch echt dat het Rock level nog iets omhoog gaat.
Enkele bands die ik nog wel een leuke toevoeging zou vinden;
System of a Down , Guns&Roses, War on Drugs, Ghost ( voor mijn dochter) , Frank Carter , Beth Hart, Placebo , The Cure , Black Crowes, Boxer Rebellion , Pearl Jam , Sepultura.
Niet allen zijn Rock maar deze bands zou ik nog een leuke toevoeging vinden.'

'F**k me, just call it Werchter'

'Een vroege 1 april ofzo? Wtf'

'couldve been someone good. foals, strokes, fontaines. anyone but him'
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
743
1.251
Ik ben dan weer wel zeeeer blij met Stormzy! Is ook in onze vriendengroep 1 vd artiesten die we regelmatig luisteren dus dat gaat voor ons een heerlijk optreden zijn, zeker als het niet uitverkoopt en mensen ook nog eens ergens anders gaan kijken, top!
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Gebruikers die dit onderwerp bekijken