Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Een man met zoveel drive en charisma hoort thuis op de Main Stage van Rock Werchter. Op donderdag 29 juni is de spot voor Stromae helemaal de zijne.

Spot voor Stromae staat wel op de website van Rock Werchter
Lekker rustig dagje dan qua aantal bezoekers. Niks mis mee!
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Een leuke act voor erbij maar co headliner zou echt veel te hoog gegrepen zijn. Helemaal op die Stromae dag.
Absoluut, maar dat is hij dus wel. Voor subs doen ze volgens mij ook nauwelijks losse aankondigingen meer. En in januari zouden alle grote namen bekend zijn dacht ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
In de aankondiging staat dat de spot voor Stromae de zijne is, dus komt niets meer tussen.
Tenzij Stromae wederom de dag niet afsluit en er nog iets na hem komt zijn de coheadliners op donderdag dus echt Stromae en Stormzy? Die laatste is in Nederland een Afasact. Is die in België echt zoveel groter?!
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Tenzij Stromae wederom de dag niet afsluit en er nog iets na hem komt zijn de coheadliners op donderdag dus echt Stromae en Stormzy? Die laatste is in Nederland een Afasact. Is die in België echt zoveel groter?!
Slim! Stromae die niet afsluit, dat zou nog een optie zijn. Maarja zal wel tegenvallen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Laatste zaal die die hier gespeeld heeft is 2x de AB (wel beiden los uitverkocht) in 2019. Lijkt wel een noodoplossing te zijn. Dan is het mijn insziens wel interessant om eens wat uit te proberen met een nieuw genre en een nieuwe naam hoog op je line-up.
Wel riskant op die 'moeilijke' donderdag, zeker nu dat het nog geen vakantie is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Laatste zaal die die hier gespeeld heeft is 2x de AB (wel beiden los uitverkocht) in 2019. Lijkt wel een noodoplossing te zijn. Dan is het mijn insziens wel interessant om eens wat uit te proberen met een nieuw genre en een nieuwe naam hoog op je line-up.
Maar is headliner dan niet net iets te hoog gegrepen?
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken