Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637

Als de Monkeys met dit soort performance die main afsluiten....dan loop ik impressed de wei af. Ijzersterk nieuw album en die momenten dat het vuur weer oplaait...

Het zou wel eens een stuk beter kunnen worden dan in 2018. (Yup, ik ben soms een naieve optimist.)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Die discussies🙈🙈🙈 Interesseert het hier iemand of nu instagram of facebook een groter bereik heeft?😂
Begon jij gisteren niet over X!nk, dat interesseert mij namelijk ook niet bijster veel moet ik zeggen.. 🤣
Hoog tijd voor nieuwe namen of geruchten is denk ik de conclusie 🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Hoe is het voorstellen van X!nk meer on topic dan het bespreken van (de ontvangst van) een al door RW geboekte naam? 🤣
We hebben écht nieuwe namen nodig.
X!nk niet zomaar afschrijven hoor. Het is vloeken in de kerk, maar ik zie het nog gebeuren. + Het ging niet over bespreken van RW-naam maar over instagram/facebook relevantie.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
X!nk niet zomaar afschrijven hoor. Het is vloeken in de kerk, maar ik zie het nog gebeuren. + Het ging niet over bespreken van RW-naam maar over instagram/facebook relevantie.

Liever Xink op dit punt dan Meltheads dat we de voorbije maand zo hard door onze strot kregen geramd door Stubru dat het onvermijdelijk lijkt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Nog even over het facebook/Instagram bereik -> hier kunnen we echt niks uit opmaken.
Hun posts worden vaak gesponsord. En veronderstel dat ze hier ook wat mee spelen. Sommige posts zullen ze ongetwijfeld meer advertentie-budget insteken om te boosten op Instagram dan op Facebook of omgekeerd.

Also: Meltheads leuke band. Maar er zijn zoveel leukere kleine jonge rockbands in België, ben niet echt mee met de hype. Eén van hun nieuwere nummers is ook echt 100% een rip off van een Shame nummer. Het ligt er ook zo vingerdik op, dat ik haast niet kan geloven dat het bewust gedaan is.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
X!nk niet zomaar afschrijven hoor. Het is vloeken in de kerk, maar ik zie het nog gebeuren. + Het ging niet over bespreken van RW-naam maar over instagram/facebook relevantie.
Het zal dan in elk geval vrij exclusief vloeken zijn want Xink is in 2023 naast hun AB concerten enkel beschikbaar voor LN gerelateerde festival(s).
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Nog even over het facebook/Instagram bereik -> hier kunnen we echt niks uit opmaken.
Hun posts worden vaak gesponsord. En veronderstel dat ze hier ook wat mee spelen. Sommige posts zullen ze ongetwijfeld meer advertentie-budget insteken om te boosten op Instagram dan op Facebook of omgekeerd.

Also: Meltheads leuke band. Maar er zijn zoveel leukere kleine jonge rockbands in België, ben niet echt mee met de hype. Eén van hun nieuwere nummers is ook echt 100% een rip off van een Shame nummer. Het ligt er ook zo vingerdik op, dat ik haast niet kan geloven dat het bewust gedaan is.
Well nummer van meltheads is een rip off van shame?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken