Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Heb wel een zwak voor The Libertines. Had op Werchter gemogen, maar ja, kans was klein natuurlijk.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Vond Primavera echt een geweldig festival. Beste en meest uitgelaten publiek dat ik al heb meegemaakt, bij echt elk concert. Het tegenovergestelde van Cactus/ TWC dus.
Had het vooral over het geklaag van organisatie, drank, communicatie en dergelijke. En herinner me dat veel mensen erover kloegen van "worst festival experience ever". Maar ik vond Cactusfestival nog erger, al had het andere redenen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Had het vooral over het geklaag van organisatie, drank, communicatie en dergelijke. En herinner me dat veel mensen erover kloegen van "worst festival experience ever". Maar ik vond Cactusfestival nog erger, al had het andere redenen.
Dramaqueens. Omdat ze 1 dag wat langer moesten wachten op hun drank. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: neracroft

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Lol Libertines. Je kan door een reünie eventjes je middelmatige muziek verbergen, maar dat blijft toch ook niet duren.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Doet me hieraan denken.


RHCP stond in 2016 in het licht als eerste in een co-constructie.
En Tool stond in 2019 in het donker als tweede in een co-contructie.

Kan dus technisch gezien zeker wel. Maar denk ten eerste niet dat ze naar Europa komen en ten tweede als ze zo "snel" zouden terug komen dat RW hen wel aan Graspop zou durven "schenken". Zou denk ik voor iedereen een meerwaarde zijn. Het is nu ook niet dat het een stormloop was voor Tool op het veld.
In 2006 was Tool zelfs geen headliner. Stonden pal in de zon Lateralus te spelen! Manu Chao stond toen voor RHCP.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Doet me hieraan denken.


RHCP stond in 2016 in het licht als eerste in een co-constructie.
En Tool stond in 2019 in het donker als tweede in een co-contructie.

Kan dus technisch gezien zeker wel. Maar denk ten eerste niet dat ze naar Europa komen en ten tweede als ze zo "snel" zouden terug komen dat RW hen wel aan Graspop zou durven "schenken". Zou denk ik voor iedereen een meerwaarde zijn. Het is nu ook niet dat het een stormloop was voor Tool op het veld.
denk dat dit gewoon een logisch gevolg is van als laatste te spelen in een co headliner constructie omdat je als eerste headliner het publiek hebt die wacht op de tweede maar niet omgekeerd. zeker als de band er voor meer dan 2u speelt. ik zou er nu niet zo'n zware conclusies uit trekken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Nou nee. Maar het is een ding waarmee je pagina's kunt vullen. Dat was de insteek.

Maar inderdaad als je mijn professionele mening wil dan denk ik dat voor 80% een goede psycholoog veel beter is ipv de nieuwste trend in de samenleving. Dat is niet transfoob. Das realistisch. En ja ik weet genoeg van genderdysforie om daar dit oordeel over te hebben.
Je professionele mening kan de hoogste boom in.

On topic: Tamino - Ben Howard - Editors zijn 'gewoon prima' namen. Niets uitzonderlijks, niets om van achterover te vallen.. maar gewoon prima. Ik snap het enthousiasme niet zo. Enkel dat ik Tamino als tweede laatste zou hebben verwacht en dat daar nu dus nog iets tussen komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
On topic: Tamino - Ben Howard - Editors zijn 'gewoon prima' namen. Niets uitzonderlijks, niets om van achterover te vallen.. maar gewoon prima. Ik snap het enthousiasme niet zo. Enkel dat ik Tamino als tweede laatste zou hebben verwacht en dat daar nu dus nog iets tussen komt.
Mja Tamino staat dus ook al op Cactus dus erg exclusief zal die niet zijn. Nee, loop ook niet echt warm voor die Barn lineup.

En die vrijdag in het algemeen. Hoop echt op een aantrekkelijke co-head daar. Minste dag tot nu toe, ook minder dan die donderdag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Ik krijg jeuk van Ben Howard en Editors, zeker achter elkaar. Ja, redelijk groot rijtje, dat wel, maar brr...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Die eerste dag was wel een redelijke ramp😂 Hilarisch hoe amateuristisch dat was.
Was vooral Covid met 40 graden koorts aan het overleven toen. Jaloers op alle mensen wiens probleem toen "lang wachten aan de bar" was. En inderdaad: het was maar 1 dag. Bizar hoe zoiets onnozels zo viraal gegaan is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Bedoel, als mogelijke Barn-namen een Twigs, Mars Volta etc. zijn en het rijtje is 'Tamino, Ben Howard, Editors'.. Mja, sorry.

Veel venten met gitaren die touren komend jaar, merk ik nu op precies. Ook Nutini en Damien Rice op tournee, en wie weet wat volgt er nog.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Was vooral Covid met 40 graden koorts aan het overleven toen. Jaloers op alle mensen wiens probleem toen "lang wachten aan de bar" was. En inderdaad: het was maar 1 dag. Bizar hoe zoiets onnozels zo viraal gegaan is.
Mja, niemand wilt graag een uur of langer wachten om achter drank te gaan he. Stel dat dit hier op Werchter zou zijn, er zou ook een gigantische hetze ontstaan hoor.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
715
645
Bedoel, als mogelijke Barn-namen een Twigs, Mars Volta etc. zijn en het rijtje is 'Tamino, Ben Howard, Editors'.. Mja, sorry.

Veel venten met gitaren die touren komend jaar, merk ik nu op precies. Ook Nutini en Damien Rice op tournee, en wie weet wat volgt er nog.
Zal nog wel ruimte zijn voor de Passengers, James Bays, George Ezras en de Tom Odells van de wereld denk ik dan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Gebruikers die dit onderwerp bekijken