Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Love Tool maar wéér zon recente herhaling? Muse uit 2019 is al meer dan genoeg.
Voor Tool maak ik graag een uitzondering. Fear Inoculum was nog niet uitgebracht op dat moment. En wie weet voor hoeveel jaar duiken die mannen terug in de stilte.
Voor Muse hoef je niet te vrezen die komen in 2025 met hun volgende album uit en krijg je wel weer op RW26 ofzo. En dat na de best of set van Pearl Jam op RW25, mooie tijden in het verschiet.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Wie weet waren de Peppers in 21 en 22 wel een invaller voor pakweg SOAD en moet Tool nu op enkele festivals RATM gaan vervangen 🫢
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Wie weet waren de Peppers in 21 en 22 wel een invaller voor pakweg SOAD en moet Tool nu op enkele festivals RATM gaan vervangen 🫢
Tom Morello is wel een studiemaatje van Maynard natuurlijk, en volgens mij ook bevriend met de rest van de band inmiddels. Ik weet niet of zoiets mee kan spelen, maar kan me best voorstellen dat hij toch baalt van die afzegging en zijn maatjes eens belt...

(Ik weet niet waarom ik nou Tool op Werchter zit te promoten trouwens, met de rest van het programma op do/vr verder weinig trek in dagtickets nog haha)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Tool beste ooit natuurlijk. Maar het is niet de eerste keer dat ze in de US samen met Puscifer geboekt worden, ik zie niet ik waarom dat in Europa ook het geval zou zijn.

En dan enkel voor pakweg Hellfest, Mad Cool en Werchter? Neen. Helaas niet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Never forget het promotekstje op de bandpage van Tool in 2019. Er stond als uitleg: 'Tool'.
Of wanneer een naam de lading dekt 😂
Haha ja, speciaal mannen, ze hebben moeten wachten hebben tot team Tool het tekstje goedkeurde waarschijnlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
In elk geval betreffende Tool. Kan me dat niet voorstellen.
post title GIF
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Op welcome to the Rockville staat een andere heel interessante naam vrij hoog: Jason Bonham's led Zeppelin evening. Zowat het dichtste van 'the real thing' al zie ik Graspop dit misschien eerder booken die hebben wel al vaker zaken zoals Glen Hughes etc geplaatst. maar dit gaat volgens mij wel volk trekken zeker als je het in combo met the who kan doen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ben Howard trouwens ook op vrijdag volgens Ken
Dat begint al een mooi dagje te worden. Ik zou zeggen voor Editors in de Barn?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Ohhh, gaan we transfoob doen? Want oh boy, het is toch zo moeilijk hè met al die voornaamwoorden en dat veranderen enzo pfoe.
Nou nee. Maar het is een ding waarmee je pagina's kunt vullen. Dat was de insteek.

Maar inderdaad als je mijn professionele mening wil dan denk ik dat voor 80% een goede psycholoog veel beter is ipv de nieuwste trend in de samenleving. Dat is niet transfoob. Das realistisch. En ja ik weet genoeg van genderdysforie om daar dit oordeel over te hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Cactusfestival heeft in ieder geval de profielfoto veranderd, klaar om onze harten te breken.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Nou nee. Maar het is een ding waarmee je pagina's kunt vullen. Dat was de insteek.

Maar inderdaad als je mijn professionele mening wil dan denk ik dat voor 80% een goede psycholoog veel beter is ipv de nieuwste trend in de samenleving. Dat is niet transfoob. Das realistisch. En ja ik weet genoeg van genderdysforie om daar dit oordeel over te hebben.
Ik heb daar ook altijd last van op festivals, van al die genders en al die mensen die zichzelf willen zijn.

NOT!

Laten we het gewoon bij festivaldiscussies houden hier? Wat denk je?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken