Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
205
107
Geen idee, maar het zal niet zijn omdat hij in 2013 nog niet van het niveau was dat hij nu is.
Denk inderdaad dat het een andere reden is. Heeft iets met geld, festival uitverkopen en winst maken denk ik. Anders bestaat RW over een paar jaar niet meer.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Sowieso heeft het wel met winst maken te maken ja. En dat ze allicht meer winst kunnen maken door Lamar op Les Ardentes te zetten. Denk niet Werchter er aan onderdoor gaat door één van de beste internationale artiesten van het moment te boeken. (Die zich ook gewoon heeft bewezen als headliner van Glastonbury.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
205
107
Sowieso heeft het wel met winst maken ja. En dat ze allicht meer winst kunnen maken door Lamar op Les Ardentes te zetten. Denk niet Werchter er aan onderdoor gaat door één van de beste internationale artiesten van het moment te boeken. (Die zich ook gewoon heeft bewezen als headliner van Glastonbury.)
je weet dat Glasto uitverkoopt zonder 1 naam bekend is, en Glasto gaat helemaal niet over headliners maar de ervaring. Ze kunnen net zo goed Frans Duits en Frans Bauer als headliners neerzetten en dan achteraf zeggen dat die zich als headliner bij Glasto hebben bewezen.
 
  • Haha
Waarderingen: bicky en simonbolivar

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Vind trouwens dat Good Kid Maad City zijn beste plaat is, heb hem trouwens toen (2013) op pukkelpop gezien. Daarachter is het voor mij alleen bergaf gegaan kwa platen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.262
5.653
Sowieso heeft het wel met winst maken ja. En dat ze allicht meer winst kunnen maken door Lamar op Les Ardentes te zetten. Denk niet Werchter er aan onderdoor gaat door één van de beste internationale artiesten van het moment te boeken. (Die zich ook gewoon heeft bewezen als headliner van Glastonbury.)
Goh ja, combinatie van heel veel factoren natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.840
6.580
je weet dat Glasto uitverkoopt zonder 1 naam bekend is, en Glasto gaat helemaal niet over headliners maar de ervaring. Ze kunnen net zo goed Frans Duits en Frans Bauer als headliners neerzetten en dan achteraf zeggen dat die zich als headliner bij Glasto hebben bewezen).

Die headlineset van Lamar op Glastonbury was op alle fronten fenomenaal. Hij heeft daar bewezen festivals met gemak plat te kunnen spelen. Les Ardentes gaat iets moois tegemoet.

Wellicht je iets meer in een act verdiepen voordat je die compleey afschrijft op basis van een optreden van 12 jaar terug. ;)

Al is dit allemaal offtopic want Lamar staat helaas niet op RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
205
107
Die headlineset van Lamar op Glastonbury was op alle fronten fenomenaal. Hij heeft daar bewezen festivals met gemak plat te kunnen spelen. Les Ardentes gaat iets moois tegemoet.

Wellicht je iets meer in een act verdiepen voordat je die compleey afschrijft op basis van een optreden van 12 jaar terug. ;)

Al is dit allemaal offtopic want Lamar staat helaas niet op RW.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
205
107
Zeker voor de mensen die de genre heerlijk vind is hij geweldig. Maar dat betekent niet dat hij opeens RW moet gaan headlinen. Ik zeg ook niet dat Metallica WOO HAH headliner moet worden omdat ze festivals met gemak platspelen, wereldklasse is enz enz
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.840
6.580
Zeker voor de mensen die de genre heerlijk vind is hij geweldig. Maar dat betekent niet dat hij opeens RW moet gaan headlinen. Ik zeg ook niet dat Metallica WOO HAH headliner moet worden omdat ze festivals met gemak platspelen, wereldklasse is enz enz
Verschil is wel een beetje dat Woohah een festival is dat zich op 1 genre richt (hiphop) waar Rock Werchter (ja, ondanks de naam) dat niet doet. Gelukkig staan op RW niet alleen rockbands als headliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.397
9.156
Zeker voor de mensen die de genre heerlijk vind is hij geweldig. Maar dat betekent niet dat hij opeens RW moet gaan headlinen. Ik zeg ook niet dat Metallica WOO HAH headliner moet worden omdat ze festivals met gemak platspelen, wereldklasse is enz enz
Metallica? Die staan toch ook niet op Graspop, waar ze volgens jouw genrelogica moeten staan.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
je weet dat Glasto uitverkoopt zonder 1 naam bekend is, en Glasto gaat helemaal niet over headliners maar de ervaring. Ze kunnen net zo goed Frans Duits en Frans Bauer als headliners neerzetten en dan achteraf zeggen dat die zich als headliner bij Glasto hebben bewezen.
Als Frans Bauer en Frans Duijts komend jaar Glastonbury headlinen en dat net zo goed doen als Kendrick Lamar, dan mogen ze van mij het jaar erop Werchter headlinen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.840
6.580
Helemaal niet. Ik heb Djezus gevoel over eindeloos gemekker dat RW zo stom is dat hij er niet staat bla bla bla
Dat was volgens mij bij de aankondiging van Les Ardentes al over.... je hebt het zelf weer aangezwengeld. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken