Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.321
1.178
spijtig dat hij er niet staat, maar de laatste worp had wel wat namen die ik goed vind dus weet nu al dat ik me weer 4 dagen ga kunnen vermaken
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Was een beetje om je te plagen :ROFLMAO:

Maar all jokes aside, in principe zou Billie nog steeds kunnen toch? De laatste grote RW headliner (en first timer), de missende Mad Cool headliner, de internationale popster die nog mist op Roskilde, en de grote Kuip naam.
De Kuip naam wordt Beyonce, toch?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Was een beetje om je te plagen :ROFLMAO:

Maar all jokes aside, in principe zou Billie nog steeds kunnen toch? De laatste grote RW headliner (en first timer), de missende Mad Cool headliner, de internationale popster die nog mist op Roskilde, en de grote Kuip naam.

Kan zeker, hoop er ook gewoon op.
Heeft momenteel twee Europese data's staan op 25 aug (Leeds) en 27 aug (Reading).
Kan perfect juni/juli ook even over het water komen.
 

Wout_VS

Playlistbediener
7 dec 2022
9
25
TOOL heeft net een concert aangekondigd op een festival in de VS eind mei.

Ook Puscifer (andere band van frontman Maynard) staat daar. Mogelijks ook in Europa en op donderdag/vrijdag op Werchter?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
TOOL heeft net een concert aangekondigd op een festival in de VS eind mei.

Ook Puscifer (andere band van frontman Maynard) staat daar. Mogelijks ook in Europa en op donderdag/vrijdag op Werchter?
Had ook die gedachte ja. Mad Cool, waar Puscifer ook staat, mist ook nog 2 grote namen... Zie het niet direct gebeuren, maar de mogelijkheid bestaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Wout_VS

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
TOOL heeft net een concert aangekondigd op een festival in de VS eind mei.

Ook Puscifer (andere band van frontman Maynard) staat daar. Mogelijks ook in Europa en op donderdag/vrijdag op Werchter?
Ding is dat die absoluut in het donker moeten spelen, en dat gaat niet met Stromae en RHCP.

Plus, ook geen ‘first timer op RW’ natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wout_VS

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.669
2.287
Ding is dat die absoluut in het donker moeten spelen, en dat gaat niet met Stromae en RHCP.

Plus, ook geen ‘first timer op RW’ natuurlijk.
Als Boutique 2 dingen heeft duidelijk gemaakt is het:
1) De Maestro heeft geen probleem om te subben/co-en/ voor een andere band te spelen.
2) De Maestro MOET in het donker spelen.

De first timer zou voor de vrijdag zijn als we hem nog moeten geloven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Als Stromae van 0:30 tot 2:00 uur speelt, dan kan Tool van 22:00 tot 23:30 uur spelen.
Ik zie geen probleem.
 

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Nou, nóg een headliner uit de voorlaatste editie zou toch veel reactie uitlokken bij het doorsnee publiek denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken