WK 2022 Qatar

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Wat een wedstrijd dit. Het is de uitkomst die je van tevoren aan zag komen, maar de manier waarop maakte het verdomd spannend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
En @wenteldave niks tegen Noppert heh, die man heeft boven verwachting gepresteerd imo
Is dat ook niet vooral omdat die verwachtingen gigantisch laag lagen? Het was je derde keeper en toen plotseling de eerste. Dan kan het niet meer stuk natuurlijk.

Hij is in ieder geval niet meegenomen voor de strafschoppen. Dat was meer m'n punt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
4x in de verkeerde hoek. Martinez >x20 Noppert
Ik ga niet ontkennen dat Martinez een betere keeper is. Maar dit is echt overdreven. Er zijn dit WK bizar veel (zwakkere) penalties gepakt, maar dat is niet de norm voor de meeste keepers om penalties te pakken. Verder heeft hij het prima gedaan, en de penalty reeks is geen smet op dat blazoen imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Is dat ook niet vooral omdat die verwachtingen gigantisch laag lagen? Het was je derde keeper en toen plotseling de eerste. Dan kan het niet meer stuk natuurlijk.

Hij is in ieder geval niet meegenomen voor de strafschoppen. Dat was meer m'n punt.
Dat laatste zul je gelijk in hebben. Jammer dat Tim Krul niet mee was 😁
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ga niet ontkennen dat Martinez een betere keeper is. Maar dit is echt overdreven. Er zijn dit WK bizar veel (zwakkere) penalties gepakt, maar dat is niet de norm voor de meeste keepers om penalties te pakken. Verder heeft hij het prima gedaan, en de penalty reeks is geen smet op dat blazoen imo.
Er is niks onzin aan. De keuze op Noppert blijft bizar. En heeft met alle respect geen bal gepakt die jij of ik niet had gehad.

De 1-0 had bij Bijlow denk ik niet gezwten. Met zoveel lengte zo klein uitkomen is niet sterk. We hebben hele studies gehad aan penaltys wat zogenaamd een loterij is. Maar Martinez gokte amper, die keek uit zijn ogen. Noppet lag al in een hoek toen de ping nog genomen moest worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Et en plus. Als Nederlander moet je naar de falers vanop 11 meter kijken. Een goede penal zit namelijk altijd.

Vond niet dat de penalties slecht in waren geschoten. Maar komt misschien ook omdat ik de penalties van Japan big op mijn netvlies heb staan…
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Er is niks onzin aan. De keuze op Noppert blijft bizar. En heeft met alle respect geen bal gepakt die jij of ik niet had gehad.

De 1-0 had bij Bijlow denk ik niet gezwten. Met zoveel lengte zo klein uitkomen is niet sterk. We hebben hele studies gehad aan penaltys wat zogenaamd een loterij is. Maar Martinez gokte amper, die keek uit zijn ogen. Noppet lag al in een hoek toen de ping nog genomen moest worden.
Die 1 op 1 in de eerste minuten tegen VS, was je toen aan het plassen of vond je dat geen wereldredding? Had je na 5 minuten 1-0 achter gestaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Die 1 op 1 in de eerste minuten tegen VS, was je toen aan het plassen of vond je dat geen wereldredding? Had je na 5 minuten 1-0 achter gestaan.
Dat vind ik geen wereldredding nee. Gewoon een prima redding zoals al die 25.000 andere keepers die ook zo nu en dan eens maken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Die 1 op 1 in de eerste minuten tegen VS, was je toen aan het plassen of vond je dat geen wereldredding? Had je na 5 minuten 1-0 achter gestaan.
Hoi papa van Andries ;)

Nee, maar dat viel toch ook wel reuze mee? Heel net, dat wel, maar deze worden zoals Indiaantje al zegt best vaak gemaakt.
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

Gebruikers die dit onderwerp bekijken