Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Over welke band gaat dit?
Guns N Roses. Welcome To Rockville recently used GNR songs in their ads and will hopefully drop their line up very soon (festival takes place in May). As far as I am aware Firenze Rocks is just teasing...well something, not necessarily GNR in their website.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Maar dat zegt toch helemaal niets als WTR Guns heeft?
Dat ze shows gaan spelen weten we inmiddels 100% zeker door het bevestigde optreden op BST
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Maar dat zegt toch helemaal niets als WTR Guns heeft?
Dat ze shows gaan spelen weten we inmiddels 100% zeker door het bevestigde optreden op BST
Tis vooral dat als er bij meerdere festivals tegelijk een bekendmaking van hen aan te komen zit, er wellicht tegelijkertijd een hele tour en dus ook Graspop aangekondigd wordt. Dus nee, het maakt weinig uit voor de kans dat ze er staan, maar wel voor het moment waarop dat bekend zou kunnen worden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
De Scorpions staan op 17 juni op een festival. Kanshebber dus voor de 15e..

Als is 2 jaar op rij misschien teveel van het goede.
Je mag dat 'misschien' wel weglaten.
Maar dat zegt toch helemaal niets als WTR Guns heeft?
Dat ze shows gaan spelen weten we inmiddels 100% zeker door het bevestigde optreden op BST
als ze bijvoorbeeld een world tour bekend maken.
Firenze lijkt me wel een hele grote kanshebber voor GNR. Er zijn 5 festivals tijdens het Graspop weekend waar GNR mogelijk zou kunnen staan. Pinkpop, Hellfest en Copenhell zijn al uitgesloten. Lijkt me de kans groot dat GNR Graspop en Firenze gaat doen. Als Firenze en WTR binnenkort een aankondiging gaan doen is het aannemelijk dat dat GNR zal zijn en Graspop er ook tussen zal zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
39
74
Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum heb ik ook maar een account aangemaakt. Ik ga voor het eerst in 19 jaar weer naar Graspop en heb er onwijs veel zin in!

Voor wat betreft Guns n Roses, ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn ook al is Axl niet meer zo goed bij stem. Ben best fan van ze en heb ze nog nooit live gezien.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum heb ik ook maar een account aangemaakt. Ik ga voor het eerst in 19 jaar weer naar Graspop en heb er onwijs veel zin in!

Voor wat betreft Guns n Roses, ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn ook al is Axl niet meer zo goed bij stem. Ben best fan van ze en heb ze nog nooit live gezien.
Welcome to the dark side.
 
  • Confetti
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum heb ik ook maar een account aangemaakt. Ik ga voor het eerst in 19 jaar weer naar Graspop en heb er onwijs veel zin in!

Voor wat betreft Guns n Roses, ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn ook al is Axl niet meer zo goed bij stem. Ben best fan van ze en heb ze nog nooit live gezien.
Welkom op het forum :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
Na een tijdje te hebben meegelezen op het forum heb ik ook maar een account aangemaakt. Ik ga voor het eerst in 19 jaar weer naar Graspop en heb er onwijs veel zin in!

Voor wat betreft Guns n Roses, ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn ook al is Axl niet meer zo goed bij stem. Ben best fan van ze en heb ze nog nooit live gezien.
Welcome to the jungle... ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Tsjaa, als RHCP naar Werchter terug kan komen, dan kan Scorpions okk terug naar Graspop komen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Bij het ontdekken van de Dynamo line up kwam ik weer iets heel aparts tegen.
Iemant ooit gehoord van Hanabie?
Beetje Babymetal, maar dan anders (iets meer grunts erbij onder andere)
 
  • Geweldig
Waarderingen: G1lius

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Het lijkt er ook wel meer en meer op te gaan lijken dat we enkel nog GnR zullen krijgen dit jaar.
Er komen nog ongeveer 15-20 namen bij op de affiche, waarvan twee headliners. Het is dus zeer ealistisch dat we nog enkel GnR krijgen in 2022 en de rest in 2023.
In het verleden werden er vaak nog namen in februari bekend gemaakt, dacht ik.
Mijn excuses voor het pessimisme tegenover de 'vandaag is de dag crew'...

Edit, ook enig realisme tegenover de nog aan te kondigen bands. Zoals hier eerder werd gezegd, er gaan hier 30+ namen rond voor 15 spots. Er zullen dus wel ontgoochelingen zijn.
 

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Hoi! Ik lees hier echt al lang mee, had ook ooit een account gemaakt maar toen kwam de coroon, en sinds kort de website weer teruggevonden!
Heb mijn combiticket al in bezit en moet alleen nog even vrij regelen en dan ga ik ook aftellen :D

Ik heb persoonlijk mijn hoop gevestigd op Avantasia op donderdag, ik begrijp namelijk dat hoop niet realistisch hoeft te zijn hier :cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken