Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
515
583
Ondanks de negatieve reacties vind ik dit nog steeds een betere vervanger voor RATM dan bijvoorbeeld een Robbie Williams. Ergens wel vanzelfsprekend dat je een gitaar act terug boekt voor een gitaar act die weg valt toch🤷‍♂️
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Wat een rampzalige zomer. Voor 300 euro wil ik andere headliners zien.
Ik ga hier even m'n reactie van het Lowlands-topic op plaatsen:
Ik denk dat je in deze tijden niet mag verwachten dat de tickets duurder worden, dus de line up ook grootser zal zijn...
Tickets worden duurder, maar de line up zal op gelijk niveau van dit jaar zijn, toch?

Net door de algemene tendens dat "het leven" duurder wordt, is dat dus zeker zo in de entertainmentsector.
Als je hoopt op een veel betere line-up, zal je bedrogen uitkomen denk ik. Ticketprijzen stijgen enkel maar om je hetzelfde aan te kunnen bieden, want ook zij moeten de rekeningen gewoon betalen aan het einde van de rit..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Energieloos vind ik ze niet. Maar ze hebben me nooit 90min kunnen bekoren ondanks een impressionable back catalogue. Was al zo op Pkp 1999.
Dat kan perfect, ook wel wat bizar omdat het in mijn hoofd en veel gevarieerdere band is als pakweg Pearl Jam, Metallica, Editors,....
Bon de jams, en niet te veel crowdinteractie zijn voor mij de grootste pluspunten. Dat het soms wat stil valt tussen nummers vind ik soms ook een tikkeltje jammer.

Maar vele reacties als slappe show, in slaap vallen,... snap ik niet. Is niet per sé een comment op 1 iemand specifiek hoor, heb dat al vaak overal gehoord.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Ondanks de negatieve reacties vind ik dit nog steeds een betere vervanger voor RATM dan bijvoorbeeld een Robbie Williams. Ergens wel vanzelfsprekend dat je een gitaar act terug boekt voor een gitaar act die weg valt toch🤷‍♂️
Niet perse, want RATM was nog niet aangekondigd. Voor hetzelfde geld stonden die op donderdag.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Ondanks de negatieve reacties vind ik dit nog steeds een betere vervanger voor RATM dan bijvoorbeeld een Robbie Williams. Ergens wel vanzelfsprekend dat je een gitaar act terug boekt voor een gitaar act die weg valt toch🤷‍♂️
We zijn er nog niet he. Kan nog gewoon opduiken op die donderdag.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Als de peppers maar niet te veel nieuwe muziek gaan spelen, dan is het goed te doen.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
515
583
We zijn er nog niet he. Kan nog gewoon opduiken op die donderdag.
Dat kan maar dan staat hij er in ieder geval niet als headliner. We klagen nu met zijn allen lekker over RW maar als ik het vergelijk met wat er bovenaan de lijst op pinkpop staat trekken AM (ookal heb ik ze al 2x gezien) en een muse mij veel meer dan wat daar staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Wauw. Die had ik niet zien aankomen. Wat een armoede. Bevestigd ook m'n punt dat ik eerder maakte over de hoeveelheid aan (rock)acts die dit jaar maar touren.. Maar Jezus wow.. Wat een teleurstelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
515
583
Zie trouwens dat the Hives mee gaan met AM als support in Italie en Uk. Als die er staan ben ik om
 

festirock

Support act
1 dec 2015
847
574
Ik vond ze vorig jaar goed. En ok is herhaling maar wat nieuwe muziek erbij en kan weer een mooi optreden worden.
Trouwens, er zal wel een goede co headliner volgen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Of Stromae staat voor Robbie. Dat kan ook nog.

Misschien dan toch The Strokes op vrijdag? Die waren ook op tour met RHCP toch?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Zie trouwens dat the Hives mee gaan met AM als support in Italie en Uk. Als die er staan ben ik om

Iedereen zegt hier altijd dat die enkel nog voor Rock Zottegem en dergelijke geboekt worden :p.
Maar laat ze toch maar lekker door komen :p.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken