Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerlijk, het voelt toch ook wel een soort van fijn dat ik als positief blijvende trouwe ticketkoper vanaf het begin "beloond" wordt met deze boeking.
En niet de mensen waarvoor de hele line up viel of stond met Blur.
Voelt toch een soort als gerechtigheid. Nu ga ik naar m'n schuilkelder voor de boze reacties die deze post teweeg zal brengen.
Eerlijk, het voelt toch ook wel een soort van fijn dat ik als positief blijvende trouwe ticketkoper vanaf het begin "beloond" wordt met deze boeking.
Voelt toch een soort als gerechtigheid. Nu ga ik naar m'n schuilkelder voor de boze reacties die deze post teweeg zal brengen.
Objectief: heb je gelijk in, en ik sta er nog steeds achter dat deze aankondigingsstrategie onzin is. Ik was toen echter ook al realistisch genoeg om toe te geven dat dat vooral frustratie was.
Subjectief: OOOOOOHHHHH I KNOOOWW THAT IT'S OOOOONLY GOLD
Teveel wishful thinking in deze vrees ik, sorry Matt. Je onderschat echt wel de zwijgende massa die eerder blij zijn met een Oscar dan Blur.
Na 2020 was er ook veel vraag online of The Strokes terug kwamen, maar we weten nu wel dat dit geen succes was. Dat Stubru uurtje was zelfs vreemd. Die hun chat op de app was eigenlijk rustig.
Zelf ben ik ook wel content met de Peppers, ook al is het een herhaling. Vorig jaar heb ik mij prima vermaakt. Hoop wel op een andere setlist.
Hopelijk komen TBK en Puscifer ook door van het Mad Cool lijstje .
Blijf het raar vinden dat iedereen een Peppers show als zwak, energieloos e.d. beschrijft [zijn timestamps, niet allemaal dezelfde videos zoals de thumbnail laat blijken]
Bon, ik ga ze sowieso weer meerdere malen zien deze zomer. En ik kan jullie zeggen dat de kans enorm groot is dat minstens de helft van de setlist anders zal zijn!
Blijf het raar vinden dat iedereen een Peppers show als zwak, energieloos e.d. beschrijft [zijn timestamps, niet allemaal dezelfde videos zoals de thumbnail laat blijken]
Bon, ik ga ze sowieso weer meerdere malen zien deze zomer. En ik kan jullie zeggen dat de kans enorm groot is dat minstens de helft van de setlist anders zal zijn!