Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Dacht het wel dat het een dud ging zijn, Billie Eilish ging echt niet 1 maand op voorhand al naar Europa komen en al zeker niet voor werchter.
Ik kijk nu echt uit naar Pukkelpop want als die nu Blur en Billie kunnen boeken hebben die al zeker een sterkere affiche dan werchter dit jaar.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
als je de comments op fb en hier bekijkt kan je niet meer loodrecht op elkaar staan. enorm veel positieve berichten
Meh. Voor een rockheadliner op Werchter vind ik de reacties nu ook niet zo super positief. Positiever dan moest Billie aangekondigd zijn, maar lees toch ook veel 'weeral?' e.d.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Blijft een band met een unieke sound. Zo zijn er geen twee. Zeer recent een nieuw album uit ook. Maar: ze hebben mij live zelden kunnen overtuigen haha.
Toch zie ik dit als een herkansing voor dit jaar. Was echt moe na vier intense dagen en zat in het race-pakket The Killers (mainstage) - Jehnny Beth (The Slope) - Red Hot Chili Peppers (mainstage). Hopelijk wat minder pauzes tussen de nummers deze keer. Maar ze kunnen perfect geen enkel zelfde liedje spelen, dat voordeel heb je wel met deze band.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Objectief: geen hele sterke boeking aangezien ze er vorig jaar stonden.

Subjectief: WOOHOO!! GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY NOW. MY MAN JOHN BACK!! 🔥 🔥 🔥 🌶️🌶️🌶️

Objectief: snap dat herhalingen niet boeiend zijn, maar als het inderdaad de vervanger van RATM is moet moet je nemen wat je nemen kan.
Subhectief: zie RubenFrusciante

Also, even iedereen terug optimistisch krijgen. Kan nog zoiets worden:

Placebo + Blur + Stromae
Puscifer + The Black Keys

Bon Iver + Red Hot Chili Peppers + Billie Eilish
Tamino + Sigur Ros

Liam Gallagher + Oscar & The Wolf + Muse
Interpol + Fred Again

dEUS + Queens Of The Stone Age + Arctic Monkeys
Denzel Curry + Christine & The Queens
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
of als laatste in de tent.
Die zullen dan ook wel een losse aankondiging krijgen deze week… barn afsluiter dus.

Over peppers, zuur. Vooral omdat het een zwakke live band is. Nu begin jaren 2000 wel heel vaak die herhaling shizzle gehad hoor. Faithless om maar 1 te noemen, nog wel 10 treden lager dan Peppers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken