Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.423
1.924
Als de Peppers hun rijtje supports meepakt op die Werchter vrijdag is het ok voor mij.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.660
als je de comments op fb en hier bekijkt kan je niet meer loodrecht op elkaar staan. enorm veel positieve berichten
 
  • Leuk
Waarderingen: Fonske122

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Aan de mensen die nu geen RW meer willen doen; welke alternatieve festivals zien jullie in Europa?

Bij ons in de vriendengroep is er ook serieuze twijfel. We zijn nog maar 3 keer naar een serieus festival geweest, maar we hebben wel al deze headliners al gezien. Nood aan iets nieuws, spannends. Suggesties?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.564
6.243
Aan de mensen die nu geen RW meer willen doen; welke alternatieve festivals zien jullie in Europa?

Bij ons in de vriendengroep is er ook serieuze twijfel. We zijn nog maar 3 keer naar een serieus festival geweest, maar we hebben wel al deze headliners al gezien. Nood aan iets nieuws, spannends. Suggesties?
Best Kept Secret, al is de lineup daar nog afwachten.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Aan de mensen die nu geen RW meer willen doen; welke alternatieve festivals zien jullie in Europa?

Bij ons in de vriendengroep is er ook serieuze twijfel. We zijn nog maar 3 keer naar een serieus festival geweest, maar we hebben wel al deze headliners al gezien. Nood aan iets nieuws, spannends. Suggesties?
Primavera, Opener, Roskilde. Zijn toch de grote 3 die creatiever met headliners durven omspringen. Naast Glasto of course.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Lijkt mij duidelijk dat RATM vast lag en dat toen die wegvielen ze zijn beginnen rondhoren. GnR moest dan naar Graspop en de rest niet haalbaar of te veel onduidelijkheid over hun tourplannen (Billie, Kendrick). Dus dan kiezen ze voor de nr 1 in de wishlist die wel beschikbaar is. Op zich logisch, maar toch wel jammer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.095
8.746
Aan de mensen die nu geen RW meer willen doen; welke alternatieve festivals zien jullie in Europa?

Bij ons in de vriendengroep is er ook serieuze twijfel. We zijn nog maar 3 keer naar een serieus festival geweest, maar we hebben wel al deze headliners al gezien. Nood aan iets nieuws, spannends. Suggesties?
Al mijn hoop op BKS. Anders overwegen we Roskilde.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
als je de comments op fb en hier bekijkt kan je niet meer loodrecht op elkaar staan. enorm veel positieve berichten
Natuurlijk, dit forum is absoluut niet representatief voor het publiek.
Nieuw album, spelen maar anderhalfuur dus kan ook nog prima een act voor. Drukste headliner vorig jaar vooraan, aansluiting met oud en jong volk, want ie-de-reen kent RHCP.

Objectief: geen hele sterke boeking aangezien ze er vorig jaar stonden.

Subjectief: WOOHOO!! GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY NOW. MY MAN JOHN BACK!! 🔥 🔥 🔥 🌶️🌶️🌶️
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Natuurlijk, dit forum is absoluut niet representatief voor het publiek.
Nieuw album, spelen maar anderhalfuur dus kan ook nog prima een act voor. Drukste headliner vorig jaar vooraan, aansluiting met oud en jong volk, want ie-de-reen kent RHCP.

Objectief: geen hele sterke boeking aangezien ze er vorig jaar stonden.

Subjectief: WOOHOO!! GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY GIVE IT AWAY NOW. MY MAN JOHN BACK!! 🔥 🔥 🔥 🌶️🌶️🌶️
Dat ze de drukste headliner waren wilt niet veel zeggen. Dat is bijna altijd zo op zondag.
Ze waren wel mijn nr 1 beluisterde artiest op spotify wrapped dus mag ook niet klagen Ik hoop wel op een volledig andere setlist. Back catalogus is uitgebreid genoeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken