Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Volbeat, Alter Bridge, Alcest, Airbourne, Within Temptation, Evanescence, Bring Me The Horizon, Placebo, Porcupine Tree, The Hu, Tenacious D, Wolfmother, Nightwish, Guns N' Roses, Kiss. Allemaal bands met gitaren die touren door Europa in de zomer en nog niet zijn aangekondigd voor Graspop of Rock Werchter.

Valt best nog wel een leuke selectie te maken hieruit voor Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Volbeat, Alter Bridge, Alcest, Airbourne, Within Temptation, Evanescence, Bring Me The Horizon, Placebo, Porcupine Tree, The Hu, Tenacious D, Wolfmother, Nightwish, Guns N' Roses, Kiss. Allemaal bands met gitaren die touren door Europa in de zomer en nog niet zijn aangekondigd voor Graspop of Rock Werchter.

Valt best nog wel een leuke selectie te maken hieruit voor Rock Werchter.
Tenacious D tourt niet tijdens werchter
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Weet niet hoe veel tamino fans we hier hebben... maar ik werk in een platenwinkel in amsterdam en hij was daar gisteren voor een signeersessie. Ik heb nog wat met m gesproken en even gevraagd of er al festivals op de planning staan, hij zei dat rock werchter volgende week wordt aangekondigd :)
Oh, wat kijk ik al uit naar vrijdag! Oscar, Stromae én Tamino aangekondigd bij de eerste 15 namen. De reacties van het gefrustreerde Stubru-publiek worden weer een plezier om te lezen. Stiekem hopend dat RW er ook nog Zwangere Guy & Lander Ghyselinck tegenaan gooit vrijdag. Dan wordt het feest compleet!
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Volbeat, Alter Bridge, Alcest, Airbourne, Within Temptation, Evanescence, Bring Me The Horizon, Placebo, Porcupine Tree, The Hu, Tenacious D, Wolfmother, Nightwish, Guns N' Roses, Kiss. Allemaal bands met gitaren die touren door Europa in de zomer en nog niet zijn aangekondigd voor Graspop of Rock Werchter.

Valt best nog wel een leuke selectie te maken hieruit voor Rock Werchter.
Enkel Volbeat (hebben die al een concert in de zomer van 23?), Alter Bridge, BMTH, Nightwish en The Hu zijn hiervan imo reële opties. Airbourne stond er vorig jaar, Alcest geen naam voor RW. De rest te outdated / irrelevant voor Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Enkel Volbeat (hebben die al een concert in de zomer van 23?), Alter Bridge, BMTH, Nightwish en The Hu zijn hiervan imo reële opties. Airbourne stond er vorig jaar, Alcest geen naam voor RW. De rest te outdated / irrelevant voor Werchter.
Het gaat MGK of BMTH worden, denk ik. En beiden gaan voor niet minder dan sub komen, denk ik. Nightwish en The Hu, op Werchter? Mwoah.

Voor de rest idd allemaal gewoon GMM-bands. En Tenacious D staat al in Vorst, so out.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
GNR kan niet (staat al in Londen),
Kiss zie ik echt niet op RW staan,
alter bridge zou geweldig zijn,
Within Temptation en Nightwish zie ik nog wel een keer gebeuren, maar krijgen op Graspop een hogere spot,
Airbourne vorig jaar al op RW, welkom maar zie ik niet gebeuren,
Tenacious d dus al in vorst,
The HU klein hoopje op,
Volbeat zou kunnen, zie ze graag, maar komen op RW altijd wat minder uit de verf,
Placebo mwa word ik niet echt enthousiast van.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Het gaat MGK of BMTH worden, denk ik. En beiden gaan voor niet minder dan sub komen, denk ik. Nightwish en The Hu, op Werchter? Mwoah.

Voor de rest idd allemaal gewoon GMM-bands. En Tenacious D staat al in Vorst, so out.
Als The HU zelfs op Pinkpop kan staan
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Ik zie dat wel gebeuren Yannick. Je weet nooit soms wat die entourage per se wil. En soms kan dat wel is gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik zie dat wel gebeuren Yannick. Je weet nooit soms wat die entourage per se wil. En soms kan dat wel is gebeuren.
Er kunnen zo soms 's wel leftfield dingen staan hoor. Steven Wilson of Olafur Arnalds vond ik er zo ook. Maar The Hu, idk.

Ik kaatste overigens de bal bij dat antwoord als knipoog maar terug hoor door The Hu te noemen. Denk dat Pinkpop idd veel platter en veel uiteenlopender boekt dan RW, waar je toch iets meer een lijn in ziet.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Sam Smith ook al in de buurt voor Werchter ... Het begint zo wel écht een heel flauwe bovenkant te worden hoor (Sam Smith is minstens barnhead toch?).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken