UK Glastonbury 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Elton John postte vanmiddag zelf cryptisch 'one last date to announce', en enkele uren later volgt die teaser. Dat is voor mij zo goed als bevestigen.

Ik ga nu niet beweren dat ik een gigantische fan ben ofzo, maar hem zien op Glasto gaat toch wel aanvoelen als een afspraak met de geschiedenisboeken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Dat denk ik ook, baal ervan dat ik er te laat bij was om tickets te scoren voor zijn laatste tour. Verwacht niet dat ik nog een kans krijg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dat denk ik ook, baal ervan dat ik er te laat bij was om tickets te scoren voor zijn laatste tour. Verwacht niet dat ik nog een kans krijg.
Kunt altijd de resale voor Glastonbury proberen! Of een Ticketswap alert aanzetten voor Antwerpen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Uiteraard.

Legend slot is Roxy Music trouwens.

Erg grappig natuurlijk dat dat twee generatiegenoten zijn. Maar bon.
Roxy Music heeft bevestigd dat ze niet komen. Dus dat Legends Slot zal wel iets anders worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Sparks wellicht? Misschien een te kleine naam (?) maar zouden het zeker wel verdienen.

Ik zag ze op Efestivals Britney opperen, zodat ze ook mee kan doen met Elton. Zou ook wel lachen zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Kan ook voor 2024 zijn. Jammer dat die vent over haar heen bleef schreeuwen anders hadden we meer geweten. :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kan ook voor 2024 zijn. Jammer dat die vent over haar heen bleef schreeuwen anders hadden we meer geweten. :p
Er duiken wel meer twitter berichten op de laatste tijd. Onlangs waren er 4 van de 5 gezamenlijk in het nachtleven gesignaleerd. Met andere woorden, daar zit wel wat nieuws aan te komen...
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Op Efestivals zegt Neil het volgende:

no big suprise, i'm hearing that the other headliners are are Arctics and Guns n Roses also playing are Capaldi and Lizzo.

En over waar Capaldi en Lizzo dan spelen:

i think they're both on the guns day. both pyramid i think
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken