Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Geen Blur volgens mij. Even de vorige tour bekeken en ze spelen zelden tot niet 2 dagen na elkaar in een ander land.
Er zijn uitzonderingen geweest in 2013 en 2015 maar dan gaat het over de verplaatsing Spanje-Portugal, Engeland-Schotland of Zwitserland- Noord-Italie.
Neen streep erdoor.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Vicarious en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.574
Geen Blur volgens mij. Even de vorige tour bekeken en ze spelen zelden tot niet 2 dagen na elkaar in een ander land.
Er zijn uitzonderingen geweest in 2013 en 2015 maar dan gaat het over de verplaatsing Spanje-Portugal, Engeland-Schotland of Zwitserland- Noord-Italie.
Neen streep erdoor.
Dan vraag ik me af waar ze wel gaan staan bij ons.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.114
The Strokes die helemaal uit het niets toch hun show komen inhalen?
Mja. Wat zet je er dan nog voor dat een béétje aansluit bij hun doelgroep? Gallagher ging daar staan in 2020, wat zijn nu dan nog de geruchten? Tenzij je Kendrick en The Strokes of iets als Volbeat of een popact à la Lizzo samen zet. Een co-headliner constructie met twee tegenpolen. Kan ook.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.114
Of Queen + Adam Lambert? Er zijn geruchten dat ze in 2023 gaan touren en zouden waarschijnlijk wel een dag kunnen dragen.
Persoonlijk vind ik dat eerder iets voor een TWC, al stond de Polle er natuurlijk ook al eens so.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.574
Hoe dan ook: Mad Cool is gestopt met hun hints. Die gaan vandaag of morgen dus ook wel met hun namen komen.

En morgen komt ook Sziget door…
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.114
Hoe dan ook: Mad Cool is gestopt met hun hints. Die gaan vandaag of morgen dus ook wel met hun namen komen.

En morgen komt ook Sziget door…
Mad Cool komt natuurlijk altijd wel meteen met een hele poster, maar lijkt me dan wel toevallig dat die op dezelfde moment gaan aankondigen. Billie gedeeld? NOS Alive is ook aan het aankondigen, kan ook zo maar en dan is de gedachte aan RW niet veraf als MC en NOS ze hebben..
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Elton was een paar jaar terug in Ziggo Dome ook geweldig. Toffe visuals ook.

Kleine kans omdat hij de dagen erna wel speelt (en dan moet hij drie dagen achtereen) maar is ook een gerucht voor Glastonbury en het is vlak voor het einde van zijn tournee dus zeg nooit nooit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Die first timers die hier naar boven komen, die gaan het verschil ook niet maken lijkt me. GnR, Eminem, Rolling Stones, Bon Jovi, Maroon 5 allen lekker over het paard getild.
Elton hou ik een slag om de arm, laat die maar hitmachine, Macca-gewijs, komen spelen op zen oude dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.389
6.637
Die first timers die hier naar boven komen, die gaan het verschil ook niet maken lijkt me. GnR, Eminem, Rolling Stones, Bon Jovi, Maroon 5 allen lekker over het paard getild.
Elton hou ik een slag om de arm, laat die maar hitmachine, Macca-gewijs, komen spelen op zen oude dag.
Denk dat je de Rolling Stones fanbase onderschat. Zit daar via mijn vader redelijk dicht op en die hebben nog steeds een hele grote schare fans die overal naartoe gaan zodra ze komen. En zeker nu ze steeds in die galmbak in Amsterdam staan voor veel te dure kaarten, gaat een goedkoper alternatief met beter geluid heel snel uitverkocht zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.114
Die first timers die hier naar boven komen, die gaan het verschil ook niet maken lijkt me. GnR, Eminem, Rolling Stones, Bon Jovi, Maroon 5 allen lekker over het paard getild.
Elton hou ik een slag om de arm, laat die maar hitmachine, Macca-gewijs, komen spelen op zen oude dag.
Vaarwel tournee ook hè. Laatste keer. Zou wel mooi zijn dat ze die dan nog kunnen strikken.

Van waar komt Eminem trouwens? Dat geruchtje van Efest, of is er iets concreter? Maroon 5 was idd opvallend genoeg geen Belgische datum bij, bij die aankondiging.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken