Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
telegraaf.nl/entertainment/604642028/bruce-springsteen-dankbaar-voor-nederlandse-fans

Bruce Springsteen dankbaar voor Nederlandse fans

Bruce Springsteen is enorm dankbaar voor al zijn fans wereldwijd, maar die uit Nederland krijgen een bijzondere vermelding. In een interview met talkshowpresentator Seth Meyers vertelt de Amerikaanse zanger over zijn ’geweldige fans’.

„Ik weet nog dat ik je jaren geleden een keertje in Nederland zag. Het moet fascinerend voor jou zijn om te horen dat mensen jouw nummer zingen met een enorm Europees accent”, vertelt Meyers aan Springsteen. „Ik weet nog dat je Hungry Heart zong en dat een paar Nederlanders meezongen.” Daarop zingt Meyers het lied met een sterk Nederlands accent. Springsteen moet lachen en reageert instemmend.

Toch wil hij zijn fans niet tekort doen, zo blijkt. „Het was vroeger echt een schok voor mij dat er duizenden kilometers verderop mensen waren die geen Engels spraken of begrepen, maar die toch mijn muziek meezongen. Het is bizar. Het is geweldig.” Springsteen benadrukt dat zijn meeste fans in Europa wonen en niet in Amerika. „Ze zijn een heel betrokken en toegewijd publiek. Ze zijn er altijd bij.”

Springsteen gaat volgend jaar op tournee door Europa. Op 25 en 27 mei treedt hij op in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam en op 11 juni op het Pinkpopterrein in het Limburgse Landgraaf.


op 3:41
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
@Pinokkio weet jij ook toevallig wanneer we iets te horen krijgen over het voorprogramma van Bruce? Of als je de namen al weet nog beter uiteraard :p
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Heel benieuwd naar wat Landgraaf gaat krijgen. The War On Drugs staan er 5 dagen te laat en Sam Fender heeft dat weekend zijn hometown shows in Newcastle.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken