Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Phoenix op Dour. Betekent dat dat we ze niet op andere festivals zullen zien in België deze zomer?
Waarschijnlijk niet inderdaad. Natuurlijk ook een Franse band, dus makes sense.

Zelf vind ik overigens niet dat we hier iets aan missen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Open'er komt nu ook met QOTSA, volgende uren meer? Samen met NOS en MC beginnen ze nu frequent te lossen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Lizzo als co-head of nog eerder als sub voor die co-heads?
Het is een Sportpaleis naam natuurlijk, maar heel eventueel zie ik nog Lizzo - XX - Stromae voor me op die donderdag, dus als sub voor 2 co-heads. Hebben ze een extra sterke donderdag. Of als sub voor een mogelijke vrijdagnaam natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Open'er komt nu ook met QOTSA, volgende uren meer? Samen met NOS en MC beginnen ze nu frequent te lossen.
Ook daar staan QOTSA en AM op dezelfde dag. Die zullen wel vaker gecombineerd worden gok ik. (Ook op Glasto bijvoorbeeld.)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maf dat ze dan tóch naar Europa komt gezien die eerder aangekondigde shows in de VS eind juni.

Phoenix naar Dour? Gaap.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
De populariteit van the XX is toch wel gedaald lijkt mij? Vond ze na dat 1ste album zelf wel een stuk minder boeiend worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
The xx heeft intussen al vijf jaar niet meer opgetreden, moeilijk om dan te zeggen of hun populariteit is gedaald of niet. De band deed met hun laatste tournee wel 2x Vorst vollopen, niet mis. Denk dat je ze ergens à la TWOD of Bon Iver kunt plaatsen momenteel: indie-naam die een Sportpaleis kan vullen maar wel sub/co-head zou zijn op RW.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Toch echt wel veel volk bij de laatste keer The XX op Pukkelpop, en normaal heeft dat soort acts het moeilijk om op pkp veel volk te lokken.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Als ze terugkomen worden die gepusht door stubru en ontstaat er zeker een kleine hype. Maar groter dan sub of vorst/Lotto?
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Iedereen vergeet waarschijnlijk dat Les Ardentes zullen gaan lopen met de grooste hiphop namen dus Lizzo als ze komt zal daar wel staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken