Pinkpop 2023

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Kaartjes heel makkelijk gescoord, hotel had ik al geboekt voor 5 dagen.

We maken er altijd een minivakantie van. Een stedentrip kost normaal ook een godsvermogen. Lekker fietsen mee, heen een klim van 22 minuten, terug naar hotel een lange afdaling van 17 minuten.

Ik heb er zin in!! Prima editie met persoonlijke favorieten: Hollywood Vampires, Editors, the Black Keys en voorruit de Peppers als afsluiter. Wel nummer Eddie spelen. Wat een plaat!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Heb de parking vraag even bij pinkpop neergelegd, ik ga er eigelijk vanuit dat parking 3 dan de A/B parking van vorig jaar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
Weekend ticket binnen plus hoedje.
John Frusciante Flea GIF by Red Hot Chili Peppers
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Balans van de presale tot nu toe:
- Ongeveer 20% van de weekendtickets is al verkocht
- Dagtickets lopen minder hard (wel te verwachten aangezien de meeste presale-mensen voor het hele weekend gaan), met ongeveer 4%, 3%, en 4% verkocht voor resp. vr, za, zo.
kom je in de loop van de dag later nog met een update?
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Heb de parking vraag even bij pinkpop neergelegd, ik ga er eigelijk vanuit dat parking 3 dan de A/B parking van vorig jaar is.
Ik ook. Ze verwezen me naar hun site waar het gewoon niet goed staat. Tis al jaren parking A/b dus heb nu duidelijk gevraagd of het parking bij Mondo Verde betreft.
Wel raar dat je deze P kaarten niet nog los kan kopen. Heb per ongeluk maar 1 gedaan en hoedje vergeten erbij te doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Bijzonder is dat he. Wel twee jaar je tickets vasthouden maar er dan meteen een paar scalpen in een presale.

Die limiet van 8 was ook wel apart. Je zou denken: Laat mensen zoveel kopen als dat ze oorspronkelijk hadden oid.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Bijzonder is dat he. Wel twee jaar je tickets vasthouden maar er dan meteen een paar scalpen in een presale.

Die limiet van 8 was ook wel apart. Je zou denken: Laat mensen zoveel kopen als dat ze oorspronkelijk hadden oid.
Dat vond ik ook wel een beetje, dacht ik had er vorig jaar 2, zal nu ook wel 2 zijn dan. Maar niet dus.. vind dat ook niet kunnen kopen nu in pre-sale en doorverkopen.. al moet ik eerlijk zijn, ik heb voor mn zus een vriendin van haar en de vriend van die vriendin ook zaterdag tickets gekocht. En 2 weekend kaarten voor mij en mn vriend. Maar ga niet nu iets kopen om het dan weer gelijk online te verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken