Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Grappig om te lezen hoe muziek smaak kan verschillen. Hebben met 4 man enorm genoten van Parkway Drive en While she sleeps in de Afas, maar bij Lorna Shore keken wij elkaar vragend aan 😅
Het mooie is dat iedereen hier mag schrijven, ook mensen met slechte / zonder muzieksmaak 😂 mopje he.

Welkom en fijn dat je mee komt helpen om onze doelstelling van minimum 666 pagina's te halen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik las een aantal pagina’s terug dat er een aantal Graspop afspeellijsten werden gedeeld, bij deze ook de mijne 10 liedjes per headliner en 5 per alle overige bands!
Enjoy!
Heb jij een bestaande lijst aangepast ofzo? Die komt al gevolgd in mijn Spotify en je naam zegt me ook wel iets. Denk dat ik al eerder lijstjes van je heb gebruikt als inluistermuziek 😊
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Nu vraag ik me wel af, ik wil graag een combiticket kopen maar zit momenteel krap bij kas en wacht liever tot dinsdag voor mijn ticket te kopen. Want zit liever niet aan mijn spaargeld en dinsdag is het payday. Maar als ze nu daadwerkelijk maandag Metallica aankondingen, zouden de combitickets dan echt uitverkopen? Donderdagtickets zoinzo maar hoeveel fans gaan er 300 euro voor Metallica over hebben?

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, combitickets waren volgens mij nog nooit eerder dan mei uitverkocht en dat is inclusief het Rammstein-jaar (toen waren er zelfs nog combitickets beschikbaar in de week voor Graspop). Zelfs als Metallica zou komen én een ongezien grote impact zou hebben op ticketverkoop, dan lijkt het me sterk dat die voor maart zijn uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
Heb jij een bestaande lijst aangepast ofzo? Die komt al gevolgd in mijn Spotify en je naam zegt me ook wel iets. Denk dat ik al eerder lijstjes van je heb gebruikt als inluistermuziek 😊
Yes! Gebruik al een aantal jaar deze afspeellijst en update hem dan. Afgelopen editie niet gedaan omdat ik zelf niet geweest ben en het overzicht niet bijhield 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en nikita

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Vraagje aan de GMM kenners hier. Ik heb een kaartje voor Slipknot in de Ziggo, maar als ik het programma van de zaterdag zie, kan ik beter een dagje GMM meepakken…. is het kopen van dagkaarten makkelijk? En hoe makkelijk kan je parkeren en weer vertrekken na een dagje GMM? (Had met dat laatste na TW Classic niet zulke beste ervaringen). En oh ja, hoe laat zijn de laatste acts klaar met spelen?

Dank jullie 🤘🏻🔥
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
is het kopen van dagkaarten makkelijk? En hoe makkelijk kan je parkeren en weer vertrekken na een dagje GMM? (Had met dat laatste na TW Classic niet zulke beste ervaringen). En oh ja, hoe laat zijn de laatste acts klaar met spelen?
1 - ja
2 - gemakkelijk, soms een beetje aanschuiven als je op spitsuur toekomt of net na headliner vertrekt maar nog nooit taferelen zoals in werchter meegemaakt, not even close! Voordeel is ook dat het een meerdaags festival is, dus anders dan tw classic en op zaterdag vertrekken dus voornamelijk de dagjesmensen 's nachts.
3 - meestal rond 1u30. 2u ten allerlaatste.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep en @Marc

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Het kopen van dagkaarten is normaal gesproken heel makkelijk. Zeker op een dag als die van Slipknot heb je normaal gesproken sowieso wel enkele maanden de tijd. Parkeren is doorgaans erg goed geregeld. Je moet dan wel rekening houden met 15-30 minuten lopen van en naar de parkeerplaats, maar als dat geen probleem is voor jou is dit een goede optie. Qua uitrijden gaat het door de spreiding ook heel gemoedelijk. Heb zelf zelden tot nooit langer dan 10 minuten in een file gestaan.
En de tijd? Ik zou uitgaan van ca. 1.30-2.00 uur dat de Main Stage eindigt. De tenten gaan vaak nog wat langer door met coverbands.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Nu vraag ik me wel af, ik wil graag een combiticket kopen maar zit momenteel krap bij kas en wacht liever tot dinsdag voor mijn ticket te kopen. Want zit liever niet aan mijn spaargeld en dinsdag is het payday. Maar als ze nu daadwerkelijk maandag Metallica aankondingen, zouden de combitickets dan echt uitverkopen? Donderdagtickets zoinzo maar hoeveel fans gaan er 300 euro voor Metallica over hebben?
Ik denk niet dat het direct uitverkocht gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ik ben geen Graspopganger maar toch nog even zeggen: wat een diepgang heeft die Graspoplineup zeg. Zit weer knap in elkaar. Walhallatje hoor als je van de hardere genres houdt.
Helemaal mee eens.
Denk dat het voor mij vrijdag en zaterdag gaat worden en dan zondag temporiseren bij Bruce op de wei van Werchter...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Jamel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Combis zullen wel tegen april uitverkocht zijn, dat is wel bijna garantie. Voor dagtickets zie ik voorlopig zaterdag wel vlot gaan. Alhoewel nu niets zal uitverkopen in een week. Hoogstens januari. Blijft natuurlijk gokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Deze line-up zit gewoon barstensvol met grote namen binnen de hardere gitaarmuziek. Dat de fijnproever (zoals ik) het liefst nog meer doom/black/sludge ziet is evident, maar over de breedte genomen is dit een ontzettend sterke line-up.
Hahaha ik vind het heerlijk hoeveel van die subgenres er zijn in de metalscene.
En ik ken er helaas niks van. Zou dringend eens ingewijd moeten worden. Wat voor subgenre is bvb Amenra? Of Lamb of God? Gojira? Slipknot?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken