Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.556
Tenzij ze een bijzondere headliner hebben die nog nergens staat. Als het 1 van de gekende namen is is het best vreemd toch?
Kweet het niet… Van NOS Alive is geweten dat ze vandaag zouden delen maar nu weten we door die teasers ook dat Mad Cool dat vandaag nooit van plan was (wij gingen ervan uit).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Kweet het niet… Van NOS Alive is geweten dat ze vandaag zouden delen maar nu weten we door die teasers ook dat Mad Cool dat vandaag nooit van plan was (wij gingen ervan uit).
Op efestivals werd vermeld dat oa in de Portugese media al was aangekondigd dat NOS vandaag met nieuws zou komen. Heb dat niet gecheckt maar ga er wel vanuit dat dat klopt....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Afwachten, wie weet is hij dan al lang weg. Ik weet niet hoe vol Paleis 12 zat voor zijn show, was toch niet uitverkocht dacht ik.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.141
1.175
Phoenix in AB vandaag was echt een straffe show! Sterke setlist, goeie sfeer en echt coole visuals. Zet maar op RW Schuer
Inderdaad, gisteren last minute beslist om te gaan via Ticketswap. Zeer goed concert. Mars heel goed bij stem ook. En die visuals idd, dit levert een overenthousiaste Barn op! Kan even goed bv Lokerse Feesten natuurlijk

Werchter overigens van 2013 geleden..
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Phoenix in AB vandaag was echt een straffe show! Sterke setlist, goeie sfeer en echt coole visuals. Zet maar op RW Schuer
Die visuals / show vond ik dan weer zeer kitsch en bij momenten gewoon cringe. Met dat 5 minuten durend Youtube-filmpje dat mijn fysica leerkracht gebruikte in het 3e middelbaar als hoogte/diepte-punt. Ik spreek nu wel over de Primavera show, dus misschien is de show ondertussen geüpdatet.

Ideale band om zo de Two Door Cinema Club spots in te nemen. Vooravond Barn ofzo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Volgens een insiders op een ander forum vernomen dat PS volgende week komt, maar géén Kendrick. Ouch.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Afwachten, wie weet is hij dan al lang weg. Ik weet niet hoe vol Paleis 12 zat voor zijn show, was toch niet uitverkocht dacht ik.
Ik was er en gok op 75% uitverkocht. Was geen misse show eerlijk gezegd.

Begrijp dat mensen hem niet moeten hebben omdat hij nogal een 'genrehopper' is. En dat zijn ego toch wat langs de hoge kant is.

Toch denk ik voor rock werchter dat. Wanneer hij een setlist brengt van 50 minuten (niet 1u30 zoals in paleis 12). Dat dit een tof en strak optreden kan zijn. En dat velen hun hier wel zullen amuseren.

-maybe
-bloody Valentine
-papercuts
-more than life
-achting like that
Zijn de schijfjes die ik op men ipod heb staan..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken