Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Editors, Golband, Machine Gun Kelly, The Script, The Black Keys, The Lumineers, Tash Sultana, Electric Callboy, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, Nova Twins
Namen van Pinkpoplading die ik verwacht op RW (vet is wat me kan blij maken)

• Leuk
Waarderingen: Royke
Nog niet. Dan moeten die toch op een andere act aan het wachten zijn dan RHCP...
Of die hebben gewoon hun eigen tijd die voor hun werkt? Zie ze best alsnog met RHCP komen hoor, tis niet alsof dit een hele tour aankondiging van RHCP zelf was en zij er niet tussen zaten.

Of die hebben gewoon hun eigen tijd die voor hun werkt? Zie ze best alsnog met RHCP komen hoor, tis niet alsof dit een hele tour aankondiging van RHCP zelf was en zij er niet tussen zaten.
Mad Cool communiceert gewoonlijk rond de middag als er geen hele touraankondiging aan vast zit. En NOS Alive ging volgens de media in de voormiddag komen...

Mad Cool heeft het meerendeel van hun throwbacks gebracht om 20h.
Misschien uitstel naar morgen.

Mad Cool communiceert gewoonlijk rond de middag als er geen hele touraankondiging aan vast zit. En NOS Alive ging volgens de media in de voormiddag komen...
Ah daar was ik niet bekend mee. Dacht dat je bedoelde dat ze anders samen met Pinkpop aangekondigd hadden.

Users who are viewing this thread