Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
Welke belgen kunnen we allemaal verwachten?
DEUS? kan maar kan evengoed een ander festival headlinen, zou wel mooi zijn op zondag als 3e laatste naam op de main
Oscar & the wolf, gaat er bij zijn m.i.
Portland?
mss nog eens Noordkaap?? zou leuk zijn....
andere suggesties?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Welke belgen kunnen we allemaal verwachten?
DEUS? kan maar kan evengoed een ander festival headlinen, zou wel mooi zijn op zondag als 3e laatste naam op de main
Oscar & the wolf, gaat er bij zijn m.i.
Portland?
mss nog eens Noordkaap?? zou leuk zijn....
andere suggesties?
Stromae hebben we al. Ook Oscar and The Wolf, Angele, dEUS en Tamino verwacht ik op hoge spots. En dan nog Warhaus, The Haunted Youth en hopelijk Zwangere Guy en Lander Ghyselynck.

Gaat een heel Belgische editie worden op die hoge spots.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ik zie het wel echt gebeuren though. Opener Main. Gemakkelijke manier om veel mensen vroeg naar de main te krijgen.
Is dat niet die groep van De Vriendschapsband? Dat is alsof je Thor of Laura Omloop op Rock Werchter zet.

Doe mij in die categorie dan maar liever Spring.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Is dat niet die groep van De Vriendschapsband? Dat is alsof je Thor of Laura Omloop op Rock Werchter zet.

Doe mij in die categorie dan maar liever Spring.
Ja, maar Thor wordt niet opgehyped door StuBru noch wordt die jongen zijn nieuwe muziek op de radio gespeeld. En vergeet niet 4!!! AB's eh.
(En ja dan kunnen we ook over het Sportpladijs beginnen, maar er is toch een verschil denk ik)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
De gitarist van Xink is producer/mixer/... en werkt oa. voor Equal Idiots, The Haunted Youth, High Hi,...
De drummer drumde op een van de grootste singles van The Haunted Youth en is de livedrummer voor oa. Warhola, School Is Cool en meer. Stond dus al eerder op de Werchter weide.
Zanger is ook steeds actief gebleven met wat meer underground bandjes.

Die hebben op muzikaal vlak best al wat bereikt hoor. Ik snap dat de meeste het kinderachtig vinden om een Xink op Werchter te zetten, maar ze kunnen best wel een pak meer dan 3 akkoorden teenage poppunk nummertjes te spelen. Ben benieuwd hoe ze al hun nieuwe kennis/ervaring/invloeden/volwassenheid in die oude nummers gaan steken.

Totaal niet te vergelijken met Spring of Thor ofzo eigenlijk...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Verwacht ze ook zeker niet op Werchter hoor, maar ze in dezelfde categorie zetten als Thor en Spring vind ik echt wel overdreven.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.990
2.030
Een vriend van me hoorde hun nieuwe nummer en dacht dat het Meltheads was.

Ik zou het eigenlijk eens moeten opzoeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken