DE Rock Am Ring 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Image
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Maar geen Slipknot dan, heel benieuwd wat de 2 echte headliners worden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
wel een shocker dat ze deze keer niet alle headliners mee geven?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maar geen Slipknot dan, heel benieuwd wat de 2 echte headliners worden
misschien komen ze er nog bij, of ze staan op Download Germany of ze doen het met die zaalshows die er al aangekondigd zijn.

misschien wachten op volgende week maandag, dan komt de Download UK aankondiging, misschien delen ze daar namen mee...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
maakt de metallica geruchten wel nog geloofwaardiger
ja zeker weten!

7 november afwachten maar...
ben wel minder zeker over Slipknot, geen idee of er een reden achter zit dat ze niet zijn aangekondigd hier.
Misschien pas het weekend later in EU en daarom de losse DE gigs.
Of ze wachten nog op een drop namen met headliner(s) er bij, voor het extra beetje saus in de aankondiging.
Of Slipknot is voor Download Germany?

1 headliner die vrijdag RaR doet en zondag RiP (of anders om).
Dus 1 act die niet 2 dagen achter elkaar speelt.
In dat plaatje past wel Metallica weer.
De andere act naast Toten Hosen zou dus ook 2 dagen achter elkaar moeten spelen, afwisselend RaR en RiP.
Slipknot is wel een act die in dat plaatje past... maar goed, misschien moet er nog een act een tour aankondigen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vreemd dat bmth er niet meer opstaat? Toch niet gepromoveerd naar headliner? Of zal het echt last minute een wijziging zijn geweest.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Had eerlijk gezegd wel gehoopt dat Disturbed ook aangekondigd ging worden, staan ook op Novarock en stonden origineel op Pinkpop '20 overigens ook.
Misschien komt het nog voor 1 van beide?

Een kleinere band als ERRA had me ook tof geleken op RaR, maar zij doen in februari/maart een EU tour en zullen daarna wel weer naar de US gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
zelfbevestiging Spiritbox op facebook, nieuwe namen incoming?

Bekijk bijlage 3590
fyi, touren (of duiken op op affiches) rond die tijd als support voor BMTH en Slipknot
en RaR/RiP missen nog 2 headliners, deze 2 zijn opties voor RaR/RiP ?

(en BMTH stond op die verkeerde poster die Hollywood Undead poste, zie paar berichten terug)
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zou kostelijk zijn als BMTH van het dagprogramma naar een headlinerplek verschuift. 😅
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Ik ben benieuwd.
fyi, touren (of duiken op op affiches) rond die tijd als support voor BMTH en Slipknot
en RaR/RiP missen nog 2 headliners, deze 2 zijn opties voor RaR/RiP ?
BMTH stond al op de hollywood undead poster, niet als headliner, misschien inderdaad er af gehaald om te promoveren naar headliner. Zal misschien wel aangekondigd worden eind feb ofzo als hun zaal tour klaar is.

Slipknot heeft al wel 2 zaalshows in Duitsland in Hamburg en Berlijn. Ik gok eigenlijk meer dat de missende GMM headliner nog wel eens de headliner voor RaR/RiP kan zijn.

Ik had eigenlijk alles wat nog losse shows (of op festivals in Duitsland) staat al beetje afgeschreven als headliner voor RaR/RiP. Volgens mij worden deze het allemaal niet: Slipknot, Muse, Iron Maiden, Metallica, Kiss, Def Leppard, Motley Crue, The Prodigy(overlappende NL optredens).

Ik hoop vooral dat RaR/RiP nog Pendulum aankondigd, dat zou ik nog wel leuke naam vinden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Die zaterdag heeft wel aardig wat grote namen. Prima dagje vermaak, maar voor de rest is het weer mwa.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken