Festileaks Festival Draft VIII

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

(waarom moeten wij eigenlijk een link posten? de posters staan toch in een apart topic of mis ik iets?)
Omdat ik de discussies/reacties in dit topic wou houden en in het andere topic enkel de presentaties. Dat kan mensen helpen met stemmen. Daarover gesproken, ik zou zo even uitleggen hoe we dat deze editie gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Omdat ik de discussies/reacties in dit topic wou houden en in het andere topic enkel de presentaties. Dat kan mensen helpen met stemmen. Daarover gesproken, ik zou zo even uitleggen hoe we dat deze editie gaan doen.
Complimenten voor mijn fantastische line-up mogen dus bij deze (hier dan) nog steeds uitgedeeld worden! 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Complimenten voor mijn fantastische line-up mogen dus bij deze (hier dan) nog steeds uitgedeeld worden! 😄
crickets GIF
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Lieve mensen, beste mede organisatoren, geweldige namen inpikkers, geduldige muziekfanaten en alle anderen,

Het is tijd om te stemmen. 20 deelnemende festivals nemen het tegen elkaar op voor de titel Draft winnaar nummer VIII. Niet alleen een schouderklopje als festivaldirecteur/programmeur, maar je komt ook in een illuster rijtje namen te staan als @theblackmadness, @HollandiaFCB, @mattman en nog vele anderen!

Hoe kun je stemmen? Stuur in een berichtje naar mij persoonlijk voor welke festivals je kaartjes koopt. Door de vele festivals zijn dat er iets meer dan normaal. Je mag namelijk maar liefst 4 weekendtickets en 2 dagtickets aanschaffen. Dat wordt een lekker druk festival seizoen dus, maar dat verterouw ik jullie trouwe festivalfanaten wel toe! Er is wel een kleine maar. Voor 2 festivals zijn geen dagtickets verkrijgbaar, enkel voor het hele weekend. Dat zijn Cabin in the Woods (@warriorandweirdo) & City Wings (@Brian ).

Dus koop 4 weekend en 2 dag tickets door mij een berichtje te sturen.

Stembussen sluiten volgende week vrijdag en in het daaropvolgend weekend komt de uitslag.

Europe, start voting now!
Liza Koshy Dancing GIF by NBC
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zojuist ook gestemd. Toch veel festivals die dicht bij elkaar zitten met aantal namen die ik zou willen zien.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.611
3.153
Hier heb ik me echt even voor moeten neerzetten en al die festivals eens goed doorspitten, maar de keuzes zijn gemaakt en de stemmen verzonden!

Chapeau aan iedereen die heeft deelgenomen. Jullie hebben er echt pareltjes van gemaakt, met enkele prachtige affiches en tot in de puntjes uitgewerkte concepten. Erg mooi om te zien dat jullie zoveel verder gaan dan het kiezen van namen en een affiche, maar ook een locatie uitspitten, daarin podiumlocaties- en concepten uitwerken, extra culturele toevoegingen doen en de hele aankleding voorzien.

Ik kijk al uit naar volgende zomer, want ik heb een erg mooi programma om naar uit te kijken. Jullie zijn er zelfs in geslaagd om al mijn keuzes netjes over de zomer te spreiden, zonder overlappingen! 😅
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
727
1.242
Lieve mensen, beste mede organisatoren, geweldige namen inpikkers, geduldige muziekfanaten en alle anderen,

Het is tijd om te stemmen. 20 deelnemende festivals nemen het tegen elkaar op voor de titel Draft winnaar nummer VIII. Niet alleen een schouderklopje als festivaldirecteur/programmeur, maar je komt ook in een illuster rijtje namen te staan als @theblackmadness, @HollandiaFCB, @mattman en nog vele anderen!

Hoe kun je stemmen? Stuur in een berichtje naar mij persoonlijk voor welke festivals je kaartjes koopt. Door de vele festivals zijn dat er iets meer dan normaal. Je mag namelijk maar liefst 4 weekendtickets en 2 dagtickets aanschaffen. Dat wordt een lekker druk festival seizoen dus, maar dat verterouw ik jullie trouwe festivalfanaten wel toe! Er is wel een kleine maar. Voor 2 festivals zijn geen dagtickets verkrijgbaar, enkel voor het hele weekend. Dat zijn Cabin in the Woods (@warriorandweirdo) & City Wings (@Brian ).

Dus koop 4 weekend en 2 dag tickets door mij een berichtje te sturen.

Stembussen sluiten volgende week vrijdag en in het daaropvolgend weekend komt de uitslag.

Europe, start voting now!
Liza Koshy Dancing GIF by NBC
@Brian hoe laat sluiten de stembussen as vrijdag?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
727
1.242
Zo, ff alles doorgespit en mijn stemmen verstuurd! Ben benieuwd naar de uitslag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Er zijn al flink wat stemmen binnen. Echter heeft nog niet iedereen die heeft meegedaan gestemd. Speciaal daarvoor (ik zal vanmiddag wat tagjes eruit gooien) kun je vandaag nog de hele dag stemmen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De nummer 2 staat maar 1 punt achter de nummer 1, terwijl de nummer 5 maar 3 punten achter de nummer 2 staat. Kortom: Alles kan nog gebeuren, net zoals bij de punten, het staat 4 tegen 4... Ik bedoel, jullie stemmen hebben nog invloed, wel gebruiken.

Hierbij de beloofde tagjes van de deelnemers: @Yannick @RubenFrusciante @HollandiaFCB @Paddy
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ja nee sorry ik ben geleefd de afgelopen tijd zoals ze dat dan zeggen. Ik wil niet zomaar wat doen, dus morgen zou ik er naar kunnen kijken maar anders gewoon neer klappen. Mi scusi
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken