Congrats Teun, oververdiende winnaar!
Combi's voor:
1.
Supersonic Lake Ijssel (Dave): Alles klopte! Van concept met curatoren en talks over de fantastische line-up (met geweldige namen als NIN, Björk, Mogwai, Max Richter, etc. en veel ontdekkingen) tot zelfs de podiumnamen.
2.
From The Lions Mouth (Lion): vooral de straffe undercard met namen als Tangerine Dream, Flaming Lips, Grizzly Bear, Wire, The Microphones en Steve Reich deed me hier watertanden! Zeker als dat is aangevuld met headliners als PJ Harvey en Kraftwerk.
3.
City Wings (Brian): Heeft mijn goede raad om enkel weekendtickets te verkopen gevolgd, dus kon alleen maar een combi kopen. Ook wel best een toffe line-up btw.
4.
Shake Your Rump (Matt): Walhalla voor de indieliefhebber met namen als Robyn, Bon Iver, Thom, The XX, TG, TB & TQ, Jeff Tweedy, The Shins, Holly Humberstone, Young Fathers en Sampha!
Dagtickets voor:
1.
Secret Beach (Teun): Lang nagedacht over een combi, maar uiteindelijk gegaan voor de heerlijke dag met o.a. GY!BE, Julia Holter, Faust, Swans, YLT, Einstürzende, Patti, Iggy en Jon, wat een geweld!
2.
Flight To (Thijs): Was al verkocht door de combi van Alice, Solange en Radiohead. Maar dan nog eens afsluiten met Sophie en Arca?!
Zelf had ik getekend voor een top 10, omdat ik had verwacht dat enkel weekendtickets me wel wat plekjes zou kosten, dus erg blij met mijn 5de plek. Bedankt aan alle ticketkopers en see you @ cabin in the woods!