Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Goed dat die zekerheidjes eindelijk uit de weg zijn. Benieuwd wat ze volgende week nog in petto hebben.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
RW begint met de verkoop vandaag toch?
Volgende vrijdag pas.
De registratie voor pre-sale loopt nu al. Dat is toch ook iets nieuws - verwachten ze daar zo'n stormloop bij rock werchter? Hebben ze dan toch een klepper van formaat binnen of is dit gewoon hype creëren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik verwacht dan woensdag nog een naam (laatste headliner?) en dan vrijdag een pakket voor de verkoop.
 

Rock is alive

Campingartiest
18 jun 2021
50
103
Wel een beetje bijzonder om nou weer zo lang met Muse te wachten, terwijl iedereen eigenlijk al weet dat ze komen, om het dan vroeg op de ochtend te posten vind ik. Al merk ik dat het forum gelukkig wel wakker is :p
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Muse, een parodie van zichzelf. Lachwekkend inspiratieloze nummers, de laatste jaren. Jammer dat dat nog headliner-status heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Iemand omschreef dat laatste Muse album recent als "een spectaculaire over-the-top B-film". Kan ik me best in vinden, en maakt toch echt wel nieuwsgierig naar die show :unsure:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Volgende vrijdag pas.
De registratie voor pre-sale loopt nu al. Dat is toch ook iets nieuws - verwachten ze daar zo'n stormloop bij rock werchter? Hebben ze dan toch een klepper van formaat binnen of is dit gewoon hype creëren?
Hype creëren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Nou, Muse is ook eindelijk aangekondigd. Tot nu toe de headliner waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Nog nooit gezien. Niet dat ik heel erg die behoefte heb, maar goed.
Dan staat je iets moois te wachten! Zetten altijd een fijne en strakke liveshow neer. Hopelijk zonder al teveel rariteiten dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Interessante vondst (credits aan een user op eFestivals): Open'er is Taylor Swift beginnen volgen op Instagram :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken