Down The Rabbit Hole 2023

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Zaal plus festival?
Als de Ziggo show zich afspeelt voor de UK tour, die eind mei begint en eind juni stopt, is het dan niet waarschijnlijker dat we hen halfwag mei in het Sportpaleis zien, waardoor RW te kort daarop zou volgen? Kan me niet direct voorbeelden voor de geest halen van headliner bands die april-mei in de zaal staan om vervolgens op RW te staan :unsure:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik ben van februari tot en met mei op reis, dus als AM en Florence zalen gaan doen, doe dat lekker erna dan graag;)!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als de Ziggo show zich afspeelt voor de UK tour, die eind mei begint en eind juni stopt, is het dan niet waarschijnlijker dat we hen halfwag mei in het Sportpaleis zien, waardoor RW te kort daarop zou volgen? Kan me niet direct voorbeelden voor de geest halen van headliner bands die april-mei in de zaal staan om vervolgens op RW te staan :unsure:
Enkel bij Editors heb ik zoiets al geweten, denk ik. Het zou wel goed kunnen dat de EU-tournee nog voor de UK-tournee valt waarbij ze afsluiten in Glastonbury en dan naar de VS trekken?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Al vind ik ik Tame Impala ook nog wel een schitterende optie. Als ik dan mag kiezen in plaats van FATM ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Ik ben er heilig van overtuigd dat we Florence & The Machine - Qotsa - Dance(Fred Again of Flume, uiteraard met goede sub zoals Placebo oid) gaan krijgen. F&TM lijkt mij echt een zekerheidje...

Net als Tash Sultana trouwens.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ben er heilig van overtuigd dat we Florence & The Machine - Qotsa - Dance(Fred Again of Flume, uiteraard met goede sub zoals Placebo oid) gaan krijgen. F&TM lijkt mij echt een zekerheidje...

Net als Tash Sultana trouwens.
Tash Sultana een keer met veel verwachtingen gaan bekijken, maar ik kreeg daar toch een enorme My Baby vibe. Gevoel dat ze een uur lang hetzelfde nummer speelden. Is dat tegenwoordig beter en moet ik haar een tweede kans gaan geven?
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Tash Sultana een keer met veel verwachtingen gaan bekijken, maar ik kreeg daar toch een enorme My Baby vibe. Gevoel dat ze een uur lang hetzelfde nummer speelden. Is dat tegenwoordig beter en moet ik haar een tweede kans gaan geven?
Mwoa, ik ben ook een beetje gedraaid wat betreft Tash. In de negatieve zin van het woord. Vind het wel echt een dtrh-naam eigenlijk

Muse is ook een Mojo naam, heeft een gat in het weekend van DTRH/Werchter... Zou wel een grote naam zijn.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Mwoa, ik ben ook een beetje gedraaid wat betreft Tash. In de negatieve zin van het woord. Vind het wel echt een dtrh-naam eigenlijk

Muse is ook een Mojo naam, heeft een gat in het weekend van DTRH/Werchter... Zou wel een grote naam zijn.
Muse past echt totaal niet op DTRH, veel te bombastisch.
 

littlesimz

Playlistbediener
21 sep 2022
20
16
Mwoa, ik ben ook een beetje gedraaid wat betreft Tash. In de negatieve zin van het woord. Vind het wel echt een dtrh-naam eigenlijk

Muse is ook een Mojo naam, heeft een gat in het weekend van DTRH/Werchter... Zou wel een grote naam zijn.
Ik hoop toch enorm dat een naam als Muse naar Werchter gaat en DTRH een beetje out of the box durft te denken m.b.t. de invulling van de headliners. En als ze dan toch voor dit soort namen gaan, dan op z'n minst geen Muse
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Mwoa, ik ben ook een beetje gedraaid wat betreft Tash. In de negatieve zin van het woord. Vind het wel echt een dtrh-naam eigenlijk

Muse is ook een Mojo naam, heeft een gat in het weekend van DTRH/Werchter... Zou wel een grote naam zijn.
Ze heeft er inderdaad al een keer gestaan; daar zag ik haar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is dat na Lowlands dit jaar en die vijf zaalshows in Ziggo niet een tikkie too much?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.179
2.100
Is dat na Lowlands dit jaar en die vijf zaalshows in Ziggo niet een tikkie too much?
Ik kan me niet voorstellen dat als hij komende zomer een show heeft voor de grote open lucht-festivals hij Nederland overslaat. DTRH of Pinkpop liggen dan het meest voor de hand.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Stromae is echt wel te groot voor DTRH denk ik. Zou wel schitterend zijn hoor, maar zie ik echt niet gebeuren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Voor Pinkpop zou het een fantastische headliner zijn overigens, Maar dat zeg ik maar even hier en niet in het Pinkpop topic ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Stromae is echt wel te groot voor DTRH denk ik. Zou wel schitterend zijn hoor, maar zie ik echt niet gebeuren.
Als hij op Lowlands kan staan kan hij ook op DTRH staan. Lowlands heeft in totaal wel meer bezoekers dan DTRH, maar in en om de Alpha passen "maar" 30.000 mensen. Dat is minder dan de Fuzzy Lop.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Stromae na de huidige tour ook festivals gaat doen, hij heeft al eerder te kampen gehad met oververmoeidheid. Een nieuw album zie ik voor 2025 niet verschijnen, dus festivals kunnen ook nog in 2024. En dan is Pinkpop ook een optie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken