Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik ben niet echt een fan van Madonna. Maar als ze zou komen onder de headline positie is dat natuurlijk altijd een top boeking. Maar ik denk ook weer niet dat ze voor minder komt.
Topboeking? Kan niet meer zingen, geen nieuw materiaal. Goed voor de dagtickets maar imo zonde van de spot.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Dan liever Kylie Minogue, al is die qua naam wat minder. Op Werchter in 2019 gaf ze in ieder geval echt een dijk van een show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dan liever Kylie Minogue, al is die qua naam wat minder. Op Werchter in 2019 gaf ze in ieder geval echt een dijk van een show.
Zo jammer dat die toen tegenover -een ook heel erg sterk- The Cure stond. Al zijn dat luxeproblemen. Kylie ooit eens op de Noord zou niet verkeerd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Topboeking? Kan niet meer zingen, geen nieuw materiaal. Goed voor de dagtickets maar imo zonde van de spot.
Hoezo niet meer zingen? Die heeft live nooit goed kunnen zingen.
Maar Madonna gaat niet op Pinkpop staan hoor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En volgens de laatste officiële berichten vanuit het Nine Inch Nails kamp hoeven we die nergens te verwachten. Ze hebben zelf bevestigd niet te gaan touren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Benicassim heeft toch al wat bekend gemaakt.
Been announced so far:
Franz Ferdinand Sherlock’s Bastille
Amaia Vetusta Morla La Casa Azul
Ladilla Rusa.
Bastille zou wel fijn zijn. Franz Ferdinand misschien ook wel. Verder niet veel voor Pinkpop imo...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Topboeking? Kan niet meer zingen, geen nieuw materiaal. Goed voor de dagtickets maar imo zonde van de spot.
Who cares het is Pinkpop waar de naam boven kwaliteit gaat. Ik zal niet snel naar een concert van haar gaan, en dat maakt het juist interessant voor een festival zeker zonder hoge spot. Leuk om keertje af te schrijven en daarna nooit meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Zo jammer dat die toen tegenover -een ook heel erg sterk- The Cure stond. Al zijn dat luxeproblemen. Kylie ooit eens op de Noord zou niet verkeerd zijn.
Klopt. Ik ben, geloof ik, 3 nummers voor het einde van de show van The Cure, richting The Barn gelopen.
Toen was het net weer mogelijk om erin te geraken. Blijkbaar de rest van de show volledig volzet. Was echt een prima show, terwijl ik geen fan van choreografie ben.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
Wat doen The Killers volgend jaar? Is zo'n naam die ik opeens wel zie opduiken komend jaad op PP
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken