Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Die leak sluit Pinkpop toch juist uit? het wordt geen festival tour en de setlist zal zeker niet geschikt zijn voor festivals
kan nu wel een definitieve streep door Iron Maiden op Pinkpop denk ik, al was die kans al nihil.
arena tour in UK/IE... zal wel Ziggo worden in NL

(maar laat ik de optie even doorsluimeren...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Jup, Ziggo en Sportpaleis. Kan streep doorheen voor de Nederlandse en Belgische festivals.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Hierbij verklaar ik de Iron Maiden komt nooit meer naar Pinkpop discussie voor gesloten 😋😬

Mijn 3 namen blijven Guns ‘n Roses - RHCP - Billie Eilish

Reserve pop headliners Taylor Swift, P!nk en Katy Perry
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
dus Roger waters inmiddels 2 Ziggo shows en trekt nu ook de tour juni in met Glasgow en Londen.

zou die nog festivals er bij gaan trekken?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
930
443
Hierbij verklaar ik de Iron Maiden komt nooit meer naar Pinkpop discussie voor gesloten 😋😬

Mijn 3 namen blijven Guns ‘n Roses - RHCP - Billie Eilish

Reserve pop headliners Taylor Swift, P!nk en Katy Perry
Wow , 4 vrouwelijke headliners en dan mis ik nog Queen B !!. Ben bang dat het bij dromen blijft en het vrouwenaandeel zou wel eens vies kunnen gaan tegenvallen voor editie 2023.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Ik denk dat het nog niet helemaal is uitgesloten dat Iron Maiden naar Pinkpop komt!

Waarom? Nou, de pagina op de Mojo site over Iron Maiden heeft als URL https://www.mojo.nl/concerten/iron-maiden-zd
Zien jullie de toevoeging "-zd" op het einde? Dat zal staan voor Ziggo Dome. Mojo voegt normaal nooit de afkorting van de zaal/locatie toe aan deze URL's.
Waarom nu wel? Omdat Iron Maiden dus nog op een tweede locatie in Nederland gaat spelen! Dat zou dus heel goed Pinkpop kunnen zijn!!

Fijne dag allemaal! :cool:
 

Paul-K

Playlistbediener
20 jul 2021
5
6
Gezien mijn avatar ook maar een reactie over de eventuele komst van QOTSA: Als je hun tourschema van 2018 bekijkt lijkt het me niet heel logisch dat ze Southside-Pinkpop-Hurricane gaan doen. Ze speelden in 2018 zelden 3 dagen achter elkaar (tenzij het in het zelfde land was).
Nu ligt Landgraaf bijna in Duitsland dus het is niet geheel onmogelijk. Maar ik denk dat DTRH momenteel het meeste kans heeft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Waar is dat festival?
Griekenland. Vorige headliners daar waren onder andere Muse (2022), RHCP (2021), The Cure (2019), Nick Cave and the Bad Seeds (2018) en The Killers (2017). Dus altijd draaiend rond een grote naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Misschien wordt het wel Florence and the machine met QTSA . Een co headliner constructie. En dan op de andere dag twee grotere / duurdere namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken