Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ga je toch denken dat morgen P!nk voor Boutique én Pinkpop bekend wordt gemaakt. Of is dat vergezocht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
P!nk, nee toch.. aub.
Het enige wat niet logisch is aan P!nk zijn de link met tourdata mbt tot haar vorige tour. Daar zat altijd minimaal 1 dag tussen de concerten. Dus met Boutique op de zaterdag van PP vallen normaal gezien de vrijdag en zondag al af voor PP. Maar goed dat kan in het verleden te maken hebben gehad met opbouw van podium. Als ze nu tourt zonder toeters en bellen kunnen ze hier makkelijk vanaf stappen en dus meerdere dagen achter elkaar optreden....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
John Mayer trouwens sowieso uitgesloten want op tour in USA (Dead & Company) gedurende Pinkpop. Voor de mensen die hier nog op hoopten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
John Mayer trouwens sowieso uitgesloten want op tour in USA (Dead & Company) gedurende Pinkpop. Voor de mensen die hier nog op hoopten.
Was ik inderdaad al tegengekomen. Is een afscheidstour door de VS...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik hoop Billie Eilish
Net ook weer een nieuw gerucht opgedoken voor P!nk in Parijs ook ergens half juni. Zou me niks verbazen als die morgen met een touraankondiging komt. Dan blijft nu nog de vraag, staat ze wel of niet op PP?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Ik zei eerst dat P!nk mij niet mogelijk leek omdat Werchter boutique op de Pinkpop zaterdag zou zijn. Maar is dit ooit ergens gezegd dat Werchter boutique eigenlijk op de Pinkpop zaterdag is?

Als het wel zo zou en ze speelt dan een dag al in Landgraaf dan kan ik me voorstellen dat ze twee verschillende crew groepen heeft. Iets wat Metallica deze zomer ook had. Dus ook twee podiums,etc
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Het enige wat niet logisch is aan P!nk zijn de link met tourdata mbt tot haar vorige tour. Daar zat altijd minimaal 1 dag tussen de concerten. Dus met Boutique op de zaterdag van PP vallen normaal gezien de vrijdag en zondag al af voor PP. Maar goed dat kan in het verleden te maken hebben gehad met opbouw van podium. Als ze nu tourt zonder toeters en bellen kunnen ze hier makkelijk vanaf stappen en dus meerdere dagen achter elkaar optreden....
Precies of als ze twee crew groepen heeft. Dat had Metallica dit jaar ook.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Ik zei eerst dat P!nk mij niet mogelijk leek omdat Werchter boutique op de Pinkpop zaterdag zou zijn. Maar is dit ooit ergens gezegd dat Werchter boutique eigenlijk op de Pinkpop zaterdag is?

Als het wel zo zou en ze speelt dan een dag al in Landgraaf dan kan ik me voorstellen dat ze twee verschillende crew groepen heeft. Iets wat Metallica deze zomer ook had. Dus ook twee podiums,etc
17juni was de gelekte datum (en daarna ook bevestigd door Herman Schueremans in een interview later, geloof ik)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken