Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Mike Stern Band op 20 april naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Tinlicker op 27 januari naar Paradiso. Verkoop 5 oktober 15.00.
Claudio Jr. de Rosa op 19 november naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Joy Division Undercover op 18 februari naar Patronaat. Verkoop 5 oktober 15.00.
Life of Agony, Prong en Tarah Who? op 1 februari naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 12.00.
Fantastic Cat op 19 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 4 november 10.00.
Drukwerk op 13 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 12 oktober 12.00.
Tante Joke Karaoke Band op 2 december naar 013 (Next). Geen idee wanneer de verkoop is.
Bente ook op 25 februari naar Hall of Fame. Verkoop 14 oktober 11.00. Inderdaad een clubtour dus.
Ruben Block en het Noord Nederlands Orkest
op 24 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Terez Sliman en Yazan Ibrahim op 2 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en MarkD

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Mike Stern Band op 20 april naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Tinlicker op 27 januari naar Paradiso. Verkoop 5 oktober 15.00.
Claudio Jr. de Rosa op 19 november naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Joy Division Undercover op 18 februari naar Patronaat. Verkoop 5 oktober 15.00.
Life of Agony, Prong en Tarah Who? op 1 februari naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 12.00.
Fantastic Cat op 19 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 4 november 10.00.
Drukwerk op 13 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 12 oktober 12.00.
Tante Joke Karaoke Band op 2 december naar 013 (Next). Geen idee wanneer de verkoop is.
Bente ook op 25 februari naar Hall of Fame. Verkoop 14 oktober 11.00. Inderdaad een clubtour dus.
Ruben Block en het Noord Nederlands Orkest
op 24 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Terez Sliman en Yazan Ibrahim op 2 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Leuke golden oldies, LOA en Prong
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Omdat een deel van het publiek voor specifieke, soms niche, bands het festival bezoekt en een ander deel alleen maar met Insta/TikTok bezig is.
Depeche Mode fans zul je hier niet aantreffen. Behalve de organisator van het festival dan.
Mwa, als ik 1 ding gezien heb dit jaar is dat het publiek van Primavera echt overal los op gaan, veel meer dan op onze festivals.

De fans van zowel Tyler The Creator, Nick Cave, The National, Gorillaz en Pavement leken allemaal goed aanwezig eigenlijk. Dat is een beetje de hoofdreden om snel terug te keren voor mij, het enthousiaste publiek. Op RW viel Fontaines DC bijvoorbeeld door terwijl het hele veld van Primavera volledig los ging.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Mwa, als ik 1 ding gezien heb dit jaar is dat het publiek van Primavera echt overal los op gaan, veel meer dan op onze festivals.

De fans van zowel Tyler The Creator, Nick Cave, The National, Gorillaz en Pavement leken allemaal goed aanwezig eigenlijk. Dat is een beetje de hoofdreden om snel terug te keren voor mij, het enthousiaste publiek. Op RW viel Fontaines DC bijvoorbeeld door terwijl het hele veld van Primavera volledig los ging.
Dat is fijn om te lezen. Dan is er toch wel wat veranderd de afgelopen jaren. In positieve zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik gooi even een balletje op. Is het een idee om een "Presale" topic aan te maken waar we gewoon niet te veel in lullen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik gooi even een balletje op. Is het een idee om een "Presale" topic aan te maken waar we gewoon niet te veel in lullen?
Ja, graag. Zet ik hier wel neer dat er een presale is en in dat andere topic de linkjes ofzo.

En nu we toch bezig zijn: geef Depeche Mode een eigen topic. Heb hier nog nooit zoveel voorbij zien komen als de afgelopen week.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Brian

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
En nu we toch bezig zijn: geef Depeche Mode een eigen topic. Heb hier nog nooit zoveel voorbij zien komen als de afgelopen week.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Back to business:

Amy Root op 6 april naar Merleyn. Verkoop 7 oktober 10.00. Ook op 31 maart naar Ekko. (En ik denk dat hier nog wat bijkomt).
Clubtour Tabitha: 31 maart de Oosterpoort, 8 april Doornroosje, 13 april Tivoli en 20 april de Effenaar.
Alela Diane op 16 februari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop. Ook 15 februari naar Tolhuistuin, 14 februari naar Doornroosje,
The Answer op 26 maart naar Willem Twee. Verkoop 7 oktober 10.00. Doen 25 maart Patronaat aan. Ze zijn terug!
Getsome, Eightball en Swell op 25 november naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Hé, ze doen het toch weer na die afgelaste show afgelopen jaar. Brutus, Psychonaut en Doodseskader op 1 maart naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop. Ook op 2 maart naar Doornroosje.
Brutus zelf op 1 februari naar Tolhuistuin. Tickets zijn ook al in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik ga eventjes een pauze nemen voor een paar dagen, na dit veel te lang dagelijks gedaan te hebben. 't Is wel even goed geweest ;)

Physical Grafitti op 14 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 6 oktober 12.00.
Splendid ook op 4 februari naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 10.00, VVK 10 oktober 10.00.
Dez Mona op 19 mei naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 11.00.
Kælan Mikla is het voorprogramma van Ville Valo in Paradiso.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken