Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ah wacht... zal sowieso geen Duitstalige headliner worden....

Rock for People festival komt morgen ook met nieuws en ook zelfde tijd.
Komt dus sowieso een internationale rock-headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Rock for People festival? Nog nooit van gehoord 😂
Die hadden in 2022 een affiche met Green Day / Hella Mega Tour, Fall Out Boy en Royal Blood....

Zou voor 2023 imo meer logisch maken, Blink 182, Avenged Sevenfold of Paramore? denk ik
Wat ook namen zouden kunnen zijn voor Novarock dus
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Misschien een gekke gedachte maar ik probeer ook altijd een act te zoeken die nergens naar voren komt…en dan toch opeens op festivals opduikt.

Voor mij was dit in 2022 toch wel Inagine Dragons. Opeens stonden ze daar dan opeens als pop headliner. En toch ook wel Nile Rodger’s.

En 2018…opeen stond Bruno Mars daar op enkele festival podiums.

En 2016…Lionel Richie.

Welke act is dit in 2023? Altijd leuk om over te speculeren.
ik zou Billy Idol wel wat vinden, of John Fogerty ook nice...

edit, voor de Nile Rodgers spot bedoel ik dan he
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
ik zou Billy Idol wel wat vinden, of John Fogerty ook nice...

edit, voor de Nile Rodgers spot bedoel ik dan he
Ik hoop toch altijd nog dat Radiohead een keer ergens verschijnt. Maar dan niet op Pinkpop. Doe maar gewoon een Ziggo Dome zodat ik lekker kan zitten :D
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Al kan het ook zijn dat ze enkel de datum voor volgend jaar bekend maken maar om daar nou een aftelklok voor te plaatsen??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Is dat eerder dan normaal of niet ? En zou pinkpop snel volgen?
Volgens mij komen de meeste festivals eigenlijk pas half oktober met de eerste namen. Ik heb wel het idee dat het allemaal wat vroeger komt. Maar dat is ook wel een beetje wat we zien met losse concerten van de grote artiesten zoals Coldplay en Springsteen. Die hebben hun tours voor volgend jaar ook vrij vroeg bekend gemaakt. Normaal gezien blijft PP niet lang achter maar vaak wordt dat hier wel al opgemerkt doordat hun site wat veranderingen ondergaat. En dat hebben sommige altijd in de smiezen.... Maar normaal gezien krijgen we de eerste headliner wel ergens in oktober..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
namen die misschien iets zouden kunnen zijn voor de Pinkpop lineup een week eerder op NovaRock.
Tenacious D, Parkway Drive, Yungblud, Papa Roach, Scooter, Fever 333, Arch Enemy ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken