Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Klopt, ik heb 'm toen gezien in 't Sportpaleis en zat op de eerste ring en had echt een heerlijk uitzicht. Je zit wat schuin, krijgt de visuals mooi mee als de productie die prachtig wordt geëtaleerd over de hele zaal.
Zeker nu met podium in het midden van het Sportpaleis. Heb zo ook jaren geleden Metallica gezien. Was perfect. Hoop gezeik toen dat de beste plaatsen het goedkoopste waren. Althans dat vonden sommige toen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Bij deze nieuwe tour, die al gestart is in de US, staat het podium in het midden. De visuals staan precies nog meer centraal in het hele concept, dus vandaar dat we er van uitgaan dat eerste ring hier zeker de betere plaatsen zijn.
Maar gewoontegetrouw biedt het Sportpaleis tickets aan voor het middenveld in hun VIP kaarten.
Niet dat ik geïnteresseerd ben in die VIP kaarten, maar altijd interessant om te weten welke rijen of plaatsen de zogenaamde betere plaatsen zijn.
Maar een kleurenkaart met prijzen kan ik nu nergens vinden. Is er ook niet denk ik......?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Maar een kleurenkaart met prijzen kan ik nu nergens vinden. Is er ook niet denk ik......?
Nee, nog niet gezien. Verkoop zit nu wel bij TicketMaster, dus hopelijk met plaatskeuze.
Bij TeleTicketService krijg/kreeg je gewoon een plaats toegewezen...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Hoop gezeik toen dat de beste plaatsen het goedkoopste waren. Althans dat vonden sommige toen.
Had dat ook niet te maken met het geluid toen? Dat het geluid perfect was op de goedkope plaatsen en heel slecht op de duurdere?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Had dat ook niet te maken met het geluid toen? Dat het geluid perfect was op de goedkope plaatsen en heel slecht op de duurdere?
Niet dat ik me nog kan herinneren. Geluid was prima vanwaar ik zat recht in het midden vlak voor het podium. En dat waren toen idd niet de duurste plekken 🤣
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Heeft er al iemand een pre-sale link voor Roger Waters? (mocht deze er al überhaupt komen). De kaartverkoop start pas volgende week vrijdag. Wellicht dat voor die tijd ook nog data in Nederland bekend worden gemaakt..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Heeft die kerk ook niet maar een capaciteit van 500 of minder?
500 man zullen er wel inkunnen, meer denk ik ook wel. Het is een grote vierkante kerkruimte. Ik vind het één van de meest unieke en mooie concertlocaties van Rotterdam. En misschien wel Nederland. Eind van het jaar staat daar Dool ook, bijzonder concert wordt dat.

Je kunt er zowel staan in het midden als zitten op de kerkbanken. Ook een bijzondere belevenis al krijg je er wel een houten reet van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
The Vices op 8 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Clubtourtje, dus: 23 maart Maassilo, 30 maart Tivoli, 31 maart Metropool Hengelo, 1 april Doornroosje, 6 april Effenaar en 7 april Tolhuistuin.
Bløf dus ook met een clubtour. 16 november Fluor, 11 december Effenaar, 12 december de Oosterpoort, 14 december Metropool Hengelo, 16 december Tivoli. Verkoop 24 september 10.00.
Roxeanne Hazes dus met een clubtour. 4 februari De Nieuwe Nor, 10 februari Metropool Hengelo, 11 februari 013, 17 februari Maassilo, 18 februari Hedon, 24 februari Luxor Live en 25 februari de Oosterpoort. Tickets zijn al in de verkoop.
Tae111 en Lorenzo Cortes op 13 oktober naar Patronaat. Verkoop vandaag 12.00.
The Analogues op 15 december naar de Effenaar. Verkoop 23 september 10.00.
Precies, NL, Duitsland Noorwegen, Zweden, Finland en UK vermoed ik.
Noorwegen is aangekondigd voor 11 en 12 april.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Coeur de Pirate op 4 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Turfy Gang en La$$A ook op 3 december naar 013. Verkoop 23 september 11.00. Clubtour, dus: 2 december Bitterzoet, 10 december Vios (Hengelo), 16 december Gebr. De Nobel, 17 december Doornroosje en 23 december Tivoli. Verkoop op hetzelfde tijdstip of al om 10.00.
Milow ook op 25 maart naar Musis Arnhem. Verkoop 23 september 12.00.
Josephine Odhil op 27 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Hallo Venray op 10 december naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Doodseskader op 8 december naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Autarkh en Inferum in Willem Twee verplaatst van 24 september naar 27 januari.
Ezra Collective op 15 februari naar Paradiso. Verkoop 28 september 10.00.
Dayglow op 16 februari naar de Melkweg. Verkoop 30 september 13.00, VVK 27 september 13.00.
BENR op 20 november naar de Effenaar. Verkoop 29 september 12.00, VVK 26 september 16.00. Ook op 9 december naar Patronaat.
Roots Riders op 15 april naar Metropool Hengelo. Verkoop 26 september 12.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Hoop echt dat de CULT naar Europa komt.
Als het gebeurt spring ik een gat in de lucht!
Ze zijn nu aan het touren in de States. 🍀
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Daniel Norgren op 20 december naar Tivoli. Verkoop 23 september 10.00. Eindelijk een nieuwe kans na 'm in 2020 verplicht gemist te moeten hebben.
Carminho op 28 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Of the Wand & the Moon op 18 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken