Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
En voor het overige nog een vraagje: Als ik mij niet vergis werkt Rock Werchter altijd samen met Ticketmaster? Kan ik dan met een gerust hart voor mijn verjaardag cadeaubons van Ticketmaster vragen of toch beter afwachten tot de tickets officieel in verkoop gaan 😆
Ze hebben net de tickets gekregen voor alle Live Nation concerten in de zalen van Be-At. (De groep van het Sportpaleis)

Die zitten wel nog enkele jaren safe.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik zie hier een aantal keer The Smashing Pumpkins voorbij komen. Zijn zij een gerucht voor de zomer van 2023?

Alleszins zie ik het niet meer snel gebeuren dat ze op Rock Werchter staan. Lokerse Feesten lijkt mij meer realistisch. Maar je weet nooit!
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Mijn buikgevoel zegt 2023 Glastonbury en in 2024 een stadion tour (met TW Classic / Boutique) eraan vasthangen.
Denk niet dat Blur in België groot genoeg is voor een stadiontour of TW Classic ofzo. Eerlijk gezegd vind ik co-head op RW al vrij hoog gemikt.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ik zie hier een aantal keer The Smashing Pumpkins voorbij komen. Zijn zij een gerucht voor de zomer van 2023?

Alleszins zie ik het niet meer snel gebeuren dat ze op Rock Werchter staan. Lokerse Feesten lijkt mij meer realistisch. Maar je weet nooit!
Ik heb die in mijn wishlist gezet, zonder verdere info over een tour hoor, gewoon een naam die leuk zou zijn mochten ze nog es komen...

Dat gezegd zijnde touren ze momenteel al een tijdje in de VS, wie weet steken ze volgend jaar de grote plas nog eens over. Denk ook niet dat die er een probleem van zouden maken om rond een uur of 6 à 7 te spelen, is volgens mij ook het slot dat ze nog waard zijn, niet minder maar zeker ook niet meer.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Denk niet dat Blur in België groot genoeg is voor een stadiontour of TW Classic ofzo. Eerlijk gezegd vind ik co-head op RW al vrij hoog gemikt.
Uiteraard dragen die geen TW Classic en zijn ze veel te klein voor stadions maar zet daar bvb een Stromae achter en we spreken binnen 20 jaar nog over deze legendarische RW-dag!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik zie hier een aantal keer The Smashing Pumpkins voorbij komen. Zijn zij een gerucht voor de zomer van 2023?

Alleszins zie ik het niet meer snel gebeuren dat ze op Rock Werchter staan. Lokerse Feesten lijkt mij meer realistisch. Maar je weet nooit!
Met het nieuwe album kan het zomaar natuurlijk. Maar welke positie? Ik denk dat wat de band wilt en wat RW wilt geven niet in lijn zal liggen. Barn head tijdens een meer pop gerichte headliner? Of op 2 na laatste main stage.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Alt-J, Elbow, The Good, The Bad & The Queen, Beck, New Order, Disclosure, Jamie xx zijn idd allemaal pop acts in de Barn.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Blur is in België een band grootte Vorst Nationaal. Dus het zou een combo moeten worden.
Dat het een combo moet worden is logisch maar die zijn toch nog groter dan Vorst, niet ? 10 jaar geleden dat ze nog eens hier waren en dat was een legendarisch optreden op RW. Die verkopen volgens mij (nog 1 x) het Sportpaleis moeiteloos uit. Al zie ik ze vele malen liever terugkeren naar RW als sub of co want die mannen horen gewoon thuis op een festival en niet in een zaal.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dat het een combo moet worden is logisch maar die zijn toch nog groter dan Vorst, niet ? 10 jaar geleden dat ze nog eens hier waren en dat was een legendarisch optreden op RW. Die verkopen volgens mij (nog 1 x) het Sportpaleis moeiteloos uit. Al zie ik ze vele malen liever terugkeren naar RW als sub of co want die mannen horen gewoon thuis op een festival en niet in een zaal.
In 2013 verkocht die dag op RW niet uit ondanks een combi met KoL (in de tijd dat die nog het Sportpaleis vulden). En het veld stond ook niet bijzonder vol tijdens Blur. Ik zou toch niet durven zeggen dat ze het Sportpaleis moeiteloos uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken