Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Met de release van Orbital's "30 Something" vandaag, zouden zij DTRH kunnen headlinen?

Ze zijn misschien niet zo populair als bijvoorbeeld Underworld, maar verkochten de vorige keer dat ze in Nederland waren toch 2x Paradiso uit (net als Janelle Monáe een jaar voor haar headlinespot) en kunnen ook het Pola & Pan-publiek naar de Hotot trekken.
Interessante gedachte wel, voor mij zijn zij eigenlijk een beetje in de vergetelheid geraakt. Ik denk dat ze niet echt headliner zullen worden omdat het festival wel wat is gegroeid, maar zeker wel afsluiter in de Teddy. Zou echt een heerlijke spot voor ze zijn waar ik wel bij ga zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Interessante gedachte wel, voor mij zijn zij eigenlijk een beetje in de vergetelheid geraakt. Ik denk dat ze niet echt headliner zullen worden omdat het festival wel wat is gegroeid, maar zeker wel afsluiter in de Teddy.
Dat waren ze bij mij ook, was verbaasd toen ze 2x Paradiso uitverkochten in 2018, in de recensies las ik dat er een behoorlijk oud publiek op af kwam. In 2019 verkocht Orbital & Friends uit, een DGTL-evenement op ADE met verder alleen nieuwere acts en 's nachts, dus vermoed dat dat juist een jonger publiek zal zijn geweest.

Qua naam zijn ze inderdaad niet groter dan een Moderat of Bicep momenteel, dus afsluiter Teddy is billijk, maar heb het afgelopen jaar live-registraties op buitenpodia gezien en dat zag er heel goed uit, dus zou ze graag als afsluiter op de Hotot zien.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Unpopular opinion; Rufus Du Sol is in een paar jaar headliner(?).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Unpopular opinion; Rufus Du Sol is in een paar jaar headliner(?).
Denk, indien de kans er was, dat het nu wel al was gebeurd (zie VS). Al zie ik ze dit seizoen wel mooi klimmen op posters, maar toch.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Beetje afhangend van wat ze op Lowlands neer gaan zetten, zo het inderdaad wel eens flink kunnen gaan klimmen. 3 jaar geleden op het NDSM werf in de ADE DGTL loods waren ze echt sterk.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Niet dat ik komende tijd al gauw nieuws verwacht, maar wat was de laatste jaren een beetje het moment dat het eerste nieuws (namen) voor DTRH kwam?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Niet dat ik komende tijd al gauw nieuws verwacht, maar wat was de laatste jaren een beetje het moment dat het eerste nieuws (namen) voor DTRH kwam?
Eind november, begin december. Terugzoekende gebeurde het de afgelopen 4/5 edities telkens tussen 20 november en 10 december.
Dat is dezelfde periode overigens waarin Best Kept Secret haar namen dropt. Al zijn die vaak volgens mij een weekje eerder. Lowlands komt dan vervolgens pas in januari.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Festivals als DTRH en BKS zijn voor mij net zo aantrekkelijk omdat je er rommel als Muse, Imagine Dragons en Mumford & Sons mee kan vermijden.

Zolang MUSE niet teveel van het laatste album speelt kunnen ze een fantastische festivalshow weggeven. Die spelen imo eigenlijk nooit echt slechte shows.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Zolang MUSE niet teveel van het laatste album speelt kunnen ze een fantastische festivalshow weggeven. Die spelen imo eigenlijk nooit echt slechte shows.
Alleen heeft iedereen dat (een show met vooral ouder werk) toch wel eens gezien? Allemaal klappen op starlight etc....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Alleen heeft iedereen dat (een show met vooral ouder werk) toch wel eens gezien? Allemaal klappen op starlight etc....
Man with harmonica en weer dat Knights Of Cydonia.

Maar los van wat ik van die band vind, die passen gewoon beter op Pinkpop. Rammstein, RHCP en Green Day ga je ook niet op DTRH zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken