U2

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
@EddieVerder
Your Song Saved My Life” is the song by U2 that will be featured in the Sing 2 Film and we can tell you that the song is being released digitally on Wednesday, November 3.

In advance of the release of the song U2 have been updating their social media accounts with new images. The song is expected to hear in a second trailer for the film, which sources have reported as coming soon.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
"News first reached us in early 2022 that crew who typically work the U2 tours had been asked to keep their schedules open from June 2023 onwards. That suggested U2 had plans to tour for next year. More recently we started hearing that the band had plans to do some outside performances in Europe next year, possibly a stadium tour or Festival appearances. But we were told that U2 had not signed off on the proposed tour plans at that time. It appears that the band may have finally signed off on doing performances next year, and we expect rumours will start to pick up steam from here. Usually the rumours start about a year ahead of the tours."

https://www.u2songs.com/news/u2_tour_rumours_2023
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en T. Roses

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Dat word weer een drukke bedoeling in Landgraaf met PP Springsteen Roger Waters en U2......😉
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Dan zullen het wel geen festivals worden en betwijfel ik het ook of Nederland aan bod komt aangezien Coldplay en springsteen al in de arena staan en zouden een malieveld of govertpark meerdere dagen achter elkaar wat doen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Dan zullen het wel geen festivals worden en betwijfel ik het ook of Nederland aan bod komt aangezien Coldplay en springsteen al in de arena staan en zouden een malieveld of govertpark meerdere dagen achter elkaar wat doen?
ArenA twijfel ik sowieso over, verwacht eigenlijk outdoor locaties.

Volgens mij was het gerucht ook : "More recently we started hearing that the band had plans to do some outside performances in Europe next year, possibly a stadium tour or Festival appearances."

ben nog niet zeker van een specifieke stadion tour. In ieder geval lijken ze voor de traditionele stadions te kiezen, zonder dak of de traditionele open veld locaties met festival optredens.

Althans zo heb ik het gerucht altijd geïnterpreteerd. 🤔
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Dan zullen het wel geen festivals worden en betwijfel ik het ook of Nederland aan bod komt aangezien Coldplay en springsteen al in de arena staan en zouden een malieveld of govertpark meerdere dagen achter elkaar wat doen?
U2 2 keer Malieveld zou moeten kunnen toch??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
U2 2 keer Malieveld zou moeten kunnen toch??
Makkelijk, denk dat Malieveld of Goffertpark behoorlijk goeie gok zijn. En dan inderdaad 2x, minstens... Als ze al niet NL overslaan (maar dat verwacht ik niet)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Jawel hoor, in 2001
Oké, alleen heb ik het idee dat U2 nu voor Arena's of buitenlocaties gaat beschikbaar voor minimaal 40 a 50.000 man... Mijn punt, je zal ze niet zo snel meer in de Ziggo zien tenzij ze daar zelf voor kiezen en dan staan ze er ook meteen 4 keer.
4 keer de ziggo is 1 keer het Malieveld.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Volgens mij was het gerucht ook : "More recently we started hearing that the band had plans to do some outside performances in Europe next year, possibly a stadium tour or Festival appearances."

Voor België zou dat dan weer de galmbak van het KBS worden helaas...

Wordt De Kuip in Rotterdam nog ingezet?
Van alle concerten die ik zag in stadions, vond ik die eigenlijk het meest aangenaam.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Voor België zou dat dan weer de galmbak van het KBS worden helaas...

Wordt De Kuip in Rotterdam nog ingezet?
Van alle concerten die ik zag in stadions, vond ik die eigenlijk het meest aangenaam.
Voor België zou het ook wel eens die locatie kunne worden waar Rammstein heeft gestaan dit jaar. Voor NL kan het ook nog op het Malieveld. Maar ze kunnen natuurlijk ook België volgens jaar doem en NL in 2024.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ja, liever dat dan... Tenzij het effectief een stadiontour wordt...
Ik denk dat de locatie niet zo heel veel uitmaakt. Zolang er maar minimaal 50.000 man naar binnen kan. Dus dan zit je in NL al gebonden aan een Goffertpark, Malieveld of Amsterdam Arena. Voor België dan Boudewijnstadion of die locatie van Rammstein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken