Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?
Fantastisch. Ik kende haar niet maar enkele jaren de tent binnen gelopen op Werchter. Was heel betoverend. Jungle vond ik live niet heel bijzonder.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Als ik goed heb geteld zou dit de 5de keer zijn voor mij dat Sam Fender cancelled. Ik ga er inmiddels helemaal vanuit.

......
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Bestaat dit nog? Zo rond 2013/14/15 was dit echt een ding, en ook echt heel gaaf haha.
Op een gegeven moment liep het wel een beetje de spuigaten uit met gesloopte wasbakken enzo
De laatste 2 edities was dit verboden, en stonden de WC hokken vol met security haha.
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
256
171
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?
Ik zelf vind Jungle live echt uitermate saai, terwijl ik de muziek zelf wel erg leuk vindt. Aurora staat binnenkort ook in Paradiso, dus mocht je die al missen, kan je die daar nog wel zien.

Dit maakt je keuze vast makkelijker. :ninja:
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?
Ja op Pinkpop een keer en op BKS. Ze heeft een paar ok nummers, maar kan niet zeggen dat het me echt heel erg goed is bijgebleven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik zelf vind Jungle live echt uitermate saai, terwijl ik de muziek zelf wel erg leuk vindt. Aurora staat binnenkort ook in Paradiso, dus mocht je die al missen, kan je die daar nog wel zien.

Dit maakt je keuze vast makkelijker. :ninja:
Jungle saai, huuuuuu?!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
303
404
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?

Gezien op LL'16, was voor mij toen 1 van de verrassingen. Ik ga het zeker checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.
Dat stukje over de Opposites ben ik het niet met je eens. Die gaan er echt wel een feest van maken. Die gashouder concerten waren ook tof.

Verder kan ik mij er wel in vinden dat het een weinig spannende lineup is. Misschien gaan ze er van uit dat het publiek t verder aan de aarsch zal jeuken. Iedereen is vooral opgewonden over het feit dat we er weer mogen staan. Al programmeren ze zanger Kafke. Los gaat 't toch wel na 2 jaar corona canceling.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Zijn er mensen hier die AURORA al eens live gezien hebben? Ik ben aan het twijfelen of ik naar haar zal gaan of naar Jungle. Heb beide nog nooit live gezien. De muziek van AURORA spreekt me net wat meer aan, maar benieuwd hoe dat live uitpakt?
Ook ik vond Jungle en beetje tegenvallen op Lowlands een paar jaar terug! Aurora daarentegen op DTRH was echt te gek! Mega veel Energie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Jungle saai, huuuuuu?!
Ja voor wat ik heb gezien een paar jaar geleden was het vrij saai ja. Beetje nummertjes doen(wat ze wel goed doen tbh) maar ik had een klein feestje verwacht. Het was allemaal vrij statisch. Een beetje zoals Hot Chip. De dag erna (op Into The Great Wide Open) stond Parcels en dat is in hetzelfde genre wel enorm energiek en vol bravoure.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.
Zo lucht dat op?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken