Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Vul de rest alsjeblieft op met nieuwere headliners. Of Dream Theater tijdens Ozzy in de Marque. Mag ook. Of Machine Head. Of Porcupine Tree. Of Ayreon. Of...
Ik zie je dan ergens vooraan in de marquee!
Ach ja ik ben wel benieuwd hoe het team eruit ziet dat de boekingen doet voor Graspop.
Het "team" draagt de naam Bob Schoenmaekers, en verder wat bands / pakketten die LiveNation opdringt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Weer een nieuw nummer van Parkway Drive, en in September komen ze met een album.
Wat vinden jullie van de twee nieuwe singles?

Ik ben grote fan van Parkway Drive, heb ze 4 keer live gezien geloof ik, en was altijd mijn favoriete band en de band waardoor ik metalcore (mijn favoriete genre) ben gaan luisteren maar heb echt het gevoel dat het ieder album minder wordt.

Ik zou nog steeds zeer tevreden zijn met hun als één van de headliners, maar vind het wel jammer dat hun nieuwere nummers zo veel de mainstream kant op gaan.
Nieuwe singles pakken me op zich niet zo. Maar net zoals reverence denk ik dat die beginnen groeien eens je ze live gehoord hebt
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Zijn de progmetalfans op de hoogte van Soen in de boerderij in Zoetermeer op 30 september en 1 oktober? Eerst een akoestische show en daarna een gewone.
@Joslittel @jamel
Zo'n akoestische show van hen zal ook wel vet zijn! Helaas wat ver en met een trix show de dag ervoor is de keuze toch snel gemaakt.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ze waren natuurlijk als headliner wel aangekondigd, maar op de poster stonden er wel twee namen naast.
Foreigner is denk ik niet de laatste jaren in de positie geweest om ooit headliner te zijn, waar Judas Priest wel al meermaals subheadliner is geweest.
Zou het zonde vinden als ze Ozzy als (sub)headliner boeken van de plek ook.
De Prince of Darkness in klaarlichte dag zie ik niet meteen gebeuren. Als Ozzy er staat, is dat gewoon als headliner of als (podium)afsluiter.
(btw, hoe goed was die gimmick van Steel Panther :ROFLMAO: )
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
De Prince of Darkness in klaarlichte dag zie ik niet meteen gebeuren. Als Ozzy er staat, is dat gewoon als headliner of als (podium)afsluiter.
(btw, hoe goed was die gimmick van Steel Panther :ROFLMAO: )
Hij zal inderdaad alleen komen voor headliner, laat hem daarom maar niet komen :)
stukje steel panther was geweldig inderdaad. die mag wel terug komen ipv ozzy :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
graspop is al altijd het festival van de undercard geweest en ik vermoed dat het volgend jaar dus niet anders zal zijn.

weet er iemand trouwens als er een officieël kanaal is om uw mening te geven over graspop? denk dat we met dit forum toch al een aantal punten hebben aangehaald die bij de organisatie zelf misschien niet eens geweten zijn. Het kan maar helpen om te weten wat er speelt bij de bezoekers
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
graspop is al altijd het festival van de undercard geweest en ik vermoed dat het volgend jaar dus niet anders zal zijn.
Helemaal mee eens, ik heb nooit meegemaakt dat de headliners allemaal must sees waren voor mij.

Moet wel zeggen, als het inderdaad Slipknot/a7x en dan motley/ozzy erbij wordt dan zijn 2 van de 3 headliners waar ik echt naar uit kijk, geloof niet dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Helemaal mee eens, ik heb nooit meegemaakt dat de headliners allemaal must sees waren voor mij.

Moet wel zeggen, als het inderdaad Slipknot/a7x en dan motley/ozzy erbij wordt dan zijn 2 van de 3 headliners waar ik echt naar uit kijk, geloof niet dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt.
graspop 2015 : kiss , slipknot , scorpions dit jaar heb ik alledrie de headliner van begin tot einde gevolgd, was denk ik een van de enige keren ook
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
graspop 2015 : kiss , slipknot , scorpions dit jaar heb ik alledrie de headliner van begin tot einde gevolgd, was denk ik een van de enige keren ook
Ja hier heb ik scorpions niet gezien, en was Slipknot de enige must see (wat trouwens misschien wel het beste optreden was dat ik ooit op Graspop had gezien, al mijn vrienden die niet van het genre hielden zijn spontaan slipknot fan geworden dat weekend) Kiss viel me ook alles mee trouwens toen, hele vette show. al hoef ik die geen derde keer te zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
graspop is al altijd het festival van de undercard geweest en ik vermoed dat het volgend jaar dus niet anders zal zijn.

weet er iemand trouwens als er een officieël kanaal is om uw mening te geven over graspop? denk dat we met dit forum toch al een aantal punten hebben aangehaald die bij de organisatie zelf misschien niet eens geweten zijn. Het kan maar helpen om te weten wat er speelt bij de bezoekers
Ik stuur ze vaak een mailtje naar het algemene mailadres. Krijg er wel vaak een reactie op.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik stuur ze vaak een mailtje naar het algemene mailadres. Krijg er wel vaak een reactie op.
Doe ik ook.
Meestal krijg je inderdaad antwoord, zonder dat ze iets beloven of zo.
Maar ik moet wel zeggen dat sommige dingen die ik in het verleden heb aangehaald wel degelijk zijn verbeterd.

Ik heb wel nog geen mail gestuurd dat het nu wel goed geweest is met bands als Judas Priest, Scorpions, Whitesnake,…
Het is misschien toch eens tijd omdat te gaan doen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Ik heb wel nog geen mail gestuurd dat het nu wel goed geweest is met bands als Judas Priest, Scorpions, Whitesnake,…
Het is misschien toch eens tijd omdat te gaan doen.
Dat is een goede, misschien moet ik dat ook maar doen
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Doe ik ook.
Meestal krijg je inderdaad antwoord, zonder dat ze iets beloven of zo.
Maar ik moet wel zeggen dat sommige dingen die ik in het verleden heb aangehaald wel degelijk zijn verbeterd.

Ik heb wel nog geen mail gestuurd dat het nu wel goed geweest is met bands als Judas Priest, Scorpions, Whitesnake,…
Het is misschien toch eens tijd omdat te gaan doen.
denk dat ze wel veel mails krijgen omtrend bookingen en wishlists etc, denk vooral als je dingen organisatorisch aanwijst dat ze daar wel oor naar hebben.

ik heb een aantal jaar geleden bijvoorbeeld aangekaart dat er geen wc's stonden tijdens het aanschuiven voor je bandje/ camping tijdens de grote intrede toen er nog maar 1 ingang was en het jaar nadien stonden er inderdaad wc's, weleenswaar gewone plastieken cabines maar had toch ergens de indruk dat ik mijn centje had bijgedragen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken