Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Gisteren al eens gaan verkennen.
1. Er was op het midden van de camping een DJ in openlucht. Dit op zo een Red Bull truck. DJ set Red verzorgd door de organisatie van Antwerp Metal Fest. Bob van AMF (organisator dus) stond vooral aan de knoppen.
2. Er was ook drank te verkrijgen er was zelfs al merch te verkrijgen van GMM. Mijn vest van GMM 2022 heb ik al aan. Ook ineens een handdoek van dit jaar gekocht.
3. Waarom ge een combi Plus nodig had is mijn raadsel. Er is geen enkele keer naar mijn ticket of bandje gevraagd en zelfs iemand zonder ticket had gerust zijn of haar tent er kunnen opzetten en gratis naar de DJ set kunnen gaan kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Yep. Maar ze hadden dus bedacht om een gedeelte van de camping dicht te laten voor morgen. Maar geen idee of dat nog steeds het geval is.
Daar kwam ik gisteren (half 9) op te staan. Is voor iets minder dan de helft gevuld gok ik, maar nog zat plek, dus komt wel goed voor de mensen die nog komen.

Combi plus ticket werd (bij ons tenminste) ook niet gecontroleerd bij het op- en afgaan van de camping. Mensen zonder combi plus konden hun bandje nog niet ophalen gisteren, die werden uit de rij daar gestuurd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.408
We proberen rond 10 uur te vertrekken naar de shuttlebus vanut Metal Park. Dan hebben we genoeg tijd om het nieuwe terrein te ontdekken voordat het blokkenschema dat niet meer toelaat ?

Nu alleen nog de belangrijkste keuze: welk t-shirt? Ik denk dat het vandaag Emporer gaat worden om eens goed te starten.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.695
We proberen rond 10 uur te vertrekken naar de shuttlebus vanut Metal Park. Dan hebben we genoeg tijd om het nieuwe terrein te ontdekken voordat het blokkenschema dat niet meer toelaat ?

Nu alleen nog de belangrijkste keuze: welk t-shirt? Ik denk dat het vandaag Emporer gaat worden om eens goed te starten.

Mooie line up weer zoals altijd!
1 kleine opmerking, er staat 2x Emporer ipv Emperor
Haha verdomme. Die fout blijf ik maken. Zelfs een t-shirt aangeschaft (en vrijdag nog gedragen bij de show van Celeste) als reminder.


:ROFLMAO: :ROFLMAO: ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.408
Haha verdomme. Die fout blijf ik maken. Zelfs een t-shirt aangeschaft (en vrijdag nog gedragen bij de show van Celeste) als reminder.


:ROFLMAO: :ROFLMAO: ?
Hahahaha briljant. Het staat op mijn borst nu en alsnog fout blijven doen. Bij deze leef ik in een parallele wereld waarin mijn favoriete blackmetalband Emporer heet. Laat me:cautious:
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: nikita en EdsjeFCB

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Uiteindelijk schema waarschijnlijk ongeveer van vandaag


Donderdag:
1. Metal market en dan evt The Curse Of Millhaven, Strains, Toxic Shock, WSS (schitterende show in 2017 maar 2019 viel tegen) en Battle Beast.
2. Ik twijfel over Ego Kill Talent want wil van voor staan bij Powerwolf dus evt einde van Tremonti om makkelijk door te schuiven. Ik zal wel Mastodon moeten ondergaan
3. Eerste must see: Powerwolf.
4 .wachten op Iron Maiden. Ondertussen Dropkick Murphys
5. Iron Maiden
6. Volbeat of Mercyful Fate, nog steeds niet uit
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.358
6.548
Heerlijke eerste avond! Lekker op de camping met m'n vrienden en af en toe een rondje lopen om de sfeer alvast te proeven. Etenstentjes op de camping was een uitstekende move. Prima geslapen ook en dus klaar voor een mooie eerste dag.

Klein minpuntje: ons dichtbijzijnde toiletblok heeft twee rijen toiletten, waarvan bij eentje de flush blijkbaar niet werkt. Die hele rij is dus verstopt... Hopelijk kunnen ze dat nog fixen. Goor gezicht en onpraktisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Eerste post hier. Ik zit momenteel examentoezicht te houden. Een megasaai jobke voor ik op mijn fietsje van Mol naar Dessel sjees (speedpedelec). De spanning begint op te bouwen, dus ik dacht even eens posten na dagen te lezen. Hier mijn schema:

Vltimas (hopelijk haal ik dat)
Toxic Shock
Flotsam and Jetsam
Powerwolf
Dropkick
High on fire
Suicidal Tendencies
Mercyful Fate


Disillusion
As Everything Unfolds (eventjes)
Dool
Steel Panther (eventjes of alles?)
Gaahls Wyrd (hangt van the Panther af)
Angelus Apatrida
Heaven Shall Burn
A Day to Remember
Megadeth/Paradise Lost/Zeal/Jinjer (ik denk Jinjer)
Amenra
Vroeg naar huis


Majestica
Tribulation
Blues Pills
Decapitated
Fleddy Melculy
Ihsahn
Shinedown
Saxon
Devin Townsend
Opeth
Korn


Naglfar
Bütcher
Evil Invaders

Fire From the Gods
Alestorm
Bury Tomorrow
Offspring
Amorphis
Dog Eat Dog
Deftones/Dimmu?
Sabaton

Een gevuld programma, maar weinig echte must-sees, dus uit ervaring weet ik dat er een paar gaan tussen uit vallen wegens ff rust nodig. Normaal kom ik niet vaak bij de andere podia. Dit jaar vind ik die veel interessanter. Maar ja, Maiden, Scorpions, Priest, Volbeat, Deep Purple, Alice Cooper, Foreigner, Saxon, Whitesnake, Bullet, ... hoe vaak heb ik die de voorbije jaren al gezien?
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Eerste post hier. Ik zit momenteel examentoezicht te houden. Een megasaai jobke voor ik op mijn fietsje van Mol naar Dessel sjees (speedpedelec). ...

Vltimas (hopelijk haal ik dat)
...
Man man man, waarom zijn die kinderen zo serieus aan het werken? Kunnen die niet gewoon afgeven? (lol, dit zeg ik maar één keer per jaar, hoor)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.408
Eerste indruk terrein is wel echt een verbetering. Opzet rondom Jupiler Stage en Metal Dome is heel veel ruimer. Die toko van de Rooie Jager is echt heel klein wel sfeervol. Dat wordt proppen en feesten.
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
... even iets anders, ik heb alle meldingen en emails afgezet in mijn account, toch krijg ik nog emails toegestuurd. Hoe verhelp ik dit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken