Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Time for some pop!

Niemand minder dan Carly Rae Jepsen zal naar het Relive festival komen! Na Primavera en Rock Werchter zal ze ook een live show geven op het Relive festival.


River Stage:
….Girl In Red….-Sam Fender - The Strokes
Forest stage:
…..Carly Rae Jepsen- Florence and The Machine - Disclosure

Ticketprijzen en meer info volgen snel!

@Yannick
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.247
4.523
Naast de Nederlandse Eefje de Visser is er ook ruimte voor een Belgische dame.
Bekend van Warhaus, waar ze in zat samen met haar ex, en frontman van Balthazar. Gelet hierop én gelet op haar verleden als model voelt zij zich als een vis in het water op het podium.

SYLVIE KREUSCH


Dat brengt de tussenstand op:

Stage 1 : The Smile - Beck - Moderat
Stage 2 : Arooj Aftab - Sylvie Kreusch - Eefje de Visser
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Voor iedereen die nog geen lijn in mijn festival heeft weten te ontdekken: het zijn stuk voor stuk acts die ik deze zomer zou willen zien, maar waar het waarschijnlijk niet van gaat komen. Het tweede podium van This Must Be A Smaller Place wordt gevuld met de beste opkomende bands van dit moment, dus vandaar dat Dry Cleaning niet kan missen.

@koekdoos
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Yes…tijd voor een nieuwe naam!

De Britse zanger Declan Mc Kenna zal ook een optreden geven op de River Stage van het Relive festival!

River stage:
…….Declan Mc Kenna- Girl In Red- Sam Fender - The Strokes

Forest stage:
……….Carly Rae Jepsen - Florence and The Machine - Disclosure


@ThijsDB
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.199
10.582
Yes…tijd voor een nieuwe naam!

De Britse zanger Declan Mc Kenna zal de River Stage van het Relive festival openen!

River stage:
Declan Mc Kenna- Girl In Red-…. - Sam Fender - The Strokes

Forest stage:
……….Carly Rae Jepsen - Florence and The Machine - Disclosure


@ThijsDB
Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien maar dat is niet erg realistisch he. Die man is inmiddels al een stuk groter evenals Girl in Red. Maar wie ben ik als niet deelnemer deze ronde ?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien maar dat is niet erg realistisch he. Die man is inmiddels al een stuk groter evenals Girl in Red. Maar wie ben ik als niet deelnemer deze ronde ?
Wie zegt dat dit de definitieve eind time table is ? ? Acts gaan nog verschuiven van posities en er komen nog namen bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken